αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ CEO της Google δεν χρησιμοποιεί Bullet Points. Και ίσως πρέπει να ακολουθήσεις την ίδια τακτική

Ο CEO της Google δεν χρησιμοποιεί Bullet Points. Και ίσως πρέπει να ακολουθήσεις την ίδια τακτική

Όσοι έχουν παρακολουθήσει ομιλίες του Google της CEO, Sundar Pichai, θα έχουν ίσως προσέξει ένα πράγμα ανάμεσα σε άλλα: Δεν χρησιμοποιεί διαφάνειες… γεμάτες λέξεις. Δεν χρησιμοποιεί καν bullet points. Κάτι τέτοιο συνέβη στην developers conference που έκανε η Google το 2017, όπως αναλύει το αμερικανικό Inc.com.

Τα ανώτερα στελέχη και οι διευθυντές της Google, έχουν καταλήξει σε ένα συμπέρασμα: Ότι η αφήγηση μέσω εικόνων, είναι πιο αποτελεσματική. Μπορεί πιο εύκολα να μεταφέρει το «μήνυμα» στο κοινό. Έτσι, εκπαιδεύονται στο να κάνουν παρουσιάσεις με ένα πιο τολμηρό, φρέσκο ​​στυλ – με λιγότερο κείμενο, και πιο οπτικό.

«Δεδομένου ότι οι ιστορίες λέγονται καλύτερα με εικόνες, τα bullets και τα text-heavy slides αποφεύγονται όλο και περισσότερο στη Google», ανέφερε ο Pichai στο συνέδριο.

Οι διαφάνειες του ήταν πολύ ξεκάθαρες. Το πρώτο πράγμα που παρατηρούσες στην παρουσίασή του ήταν η μεγάλη ποσότητα λευκού χώρου σε κάθε διαφάνεια. Ακριβώς όπως οι επαγγελματίες σχεδιαστές διαφημίσεων αποφεύγουν να γεμίσουν μια ολόκληρη σελίδα με κείμενο. Η μέση διαφάνεια του PowerPoint περιέχει 40 λέξεις. Από την αρχή της παρουσίασης του Pichai, χρειάστηκαν περίπου 12 διαφάνειες για να φτάσουν 40 λέξεις. Οι διαφάνειες ήταν κυρίως φωτογραφίες και animations. Όταν εμφανιζόταν κείμενο, έβλεπες απλά μερικές λέξεις που περιέγραφαν μια εικόνα.

Για παράδειγμα, η πρώτη διαφάνεια του Pichai είχε επτά λογότυπα για τα βασικά προϊόντα της Google (Search, YouTube, Android, κ.λπ.) και το ακόλουθο κείμενο: «1 Billion+ Users». Στόχος της διαφάνειας ήταν να εξηγήσει ότι τα προϊόντα της Google προσελκύουν το κάθε ένα από αυτά, περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.

Η Pichai και οι σχεδιαστές διαφανειών της Google δημιουργούν παρουσιάσεις φιλικές προς τον εγκέφαλο. Η λογική είναι απλή: Όπως έχουν εξηγήσει επιστήμονες, ένας άνθρωπος που παρακολουθεί μαι παρουσίαση, δεν μπορεί να κάνει… δύο πράγματα ταυτόχρονα, και να τα κάνει εξήσου καλά. Να παρακολουθεί π.χ. τον ομιλητή και παράλληλα να διαβάζει ένα κείμενο πάνω σε διαφάνεια. Έτσι ο Pichai επιλέγει να στρέψει όλη την προσοχή σε ένα σημείο. Σε αυτά που λέει ο ίδιος πάνω στην σκηνή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + fifteen =