αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ CEO της Ford εξηγεί: Οι 3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις, για να φέρεις σε πέρας κάθε project

Ο CEO της Ford εξηγεί: Οι 3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις, για να φέρεις σε πέρας κάθε project

Αν και το όνομά του πιθανότατα δε σου λέει πολλά, θεωρείται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στον κόσμο της αυτοκίνησης. Ένας οραματιστής που έχει βάλει ως στόχο την κυκλοφορία του πρώτου αυτο-οδηγούμενου οχήματος στην αγορά το αργότερο μέχρι το 2021.

Ο λόγος για τον Mark Fields, πρόεδρος και CEO της Ford από το καλοκαίρι του 2014 και ο άνθρωπος που ανέλαβε προσωπικά τη δημιουργία του Κέντρου Καινοτομίας της Ford στη Silicon Valley, προκειμένου να προωθήσει τις σχέσεις και τη συνεργασία της εταιρείας με περισσότερες από 40 τεχνολογικές start ups στην «κοιλάδα της τεχνολογίας».

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, γίνεται κατανοητό ότι η γνώμη αλλά και η γνώση του Fields όταν μιλάμε για την επίτευξη «ζόρικων» projects αποκτά βαρύνουσα σημασία. Αυτό, παρότι για τον ίδιο (τουλάχιστον, όπως απεκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Business Insider), ο δρόμος για την επιτυχία κρύβεται στην απάντηση τριών πολύ απλών ερωτήσεων. Να ποιών:

#1 Ποιος είναι ο τομέας της αγοράς που θέλουμε να «κάνουμε παιχνίδι»;

Αλλιώς, σε ποιο κομμάτι της αγοράς θέλει να δραστηριοποιηθεί η Ford;

#2 Πώς θα καταφέρουμε να κερδίσουμε το εν λόγω παιχνίδι;

Όπως εξηγεί ο Fields «η απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση θα κρίνει εν τέλει αν η προσπάθεια την οποία σκέφτεσαι να ξεκινήσεις θα στεφθεί με επιτυχία ή αν θα καταλήξει “στα βράχια”». Πώς θα είσαι σίγουρος λοιπόν ότι θα κάνεις τις σωστές επιλογές; «Με πολλή σκέψη, ψυχραιμία και, κυρίως, ωμή, ακατέργαστη ειλικρίνεια» λέει ο Fields. Σύμφωνα δε με τον CEO της Ford, αν οι απαντήσεις που προκύπτουν για το συγκεκριμένο ερώτημα δεν είναι πειστικές, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να επιστρέψεις στο πρώτο ερώτημα.

#3 Τι χρειάζεται για να πετύχουμε τον στόχο μας;

Εδώ, ο Fields και η ομάδα του ξεκαθαρίζουν ποια «κομμάτια» του υπό δημιουργία project μπορούν να υλοποιηθούν από τους υφιστάμενους τομείς της Ford και για ποια θα πρέπει να απευθυνθούν σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. «Το κλειδί σε ανάλογες περιπτώσεις είναι να προκύψει μια συνεργασία η οποία θα είναι συμφέρουσα για όλους τους εμπλεκόμενους» εξηγεί ο Fields. «Βλέπεις, χωρίς αμοιβαίο συμφέρον, οποιαδήποτε συνεργασία είναι καταδικασμένη να αποτύχει».

Πηγή: Askmen.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =