αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ υπάλληλος που θέλουν όλοι οι CEOs έχει αυτά τα 4 χαρακτηριστικά

Ο υπάλληλος που θέλουν όλοι οι CEOs έχει αυτά τα 4 χαρακτηριστικά

«Ως παρουσιαστής του ραδιοφωνικού προγράμματος «The CEO Show» τα τελευταία 15 χρόνια, έχω πάρει συνεντεύξεις με περισσότερους από 1.000 κορυφαίους CEO του κόσμου. Αυτοί οι ηγέτες προέρχονται όλοι από διαφορετικά υπόβαθρα και έχουν διευθύνει πολύ διαφορετικές εταιρείες, από την Procter & Gamble έως τα brands Dunkin και LinkedIn. Όλοι όμως συμφωνούν σε ένα πράγμα: Στον Νο 1 τύπο υπαλλήλου». Έτσι ξεκινά το άρθρο του στο CNBC ο Robert Reiss.

Στην συνέχεια, ο ίδιος παρουσιάζει το προφίλ αυτού του υπαλλήλου που θέλουν όλοι οι CEOs. Τέτοιοι υπάλληλοι, είναι τελικά αυτοί που ανεβαίνουν στην κορυφή. Ο «ιδανικός υπάλληλος» κάνει τέσσερα βασικά πράγματα που τον βοηθούν να μεταμορφώσει τόσο την εταιρεία όσο και τους εαυτούς του.

1. Αναλαμβάνει ευθύνες που δεν θέλει κανείς

Ο Reiss φέρνει ως παράδειγμα τον CEO της Ryder System μίας μεγάλης εταιρείας λύσεων για εφοδιαστικές αλυσίδες, τον Robert Sanchez, ο οποίος αποδίδει την επιτυχία του στον ενθουσιασμό του να αναλάβει πολλά διαφορετικά πρότζεκτ, ακόμη και εάν πίστευε ότι δεν είχε ακόμη τις δεξιότητες να τα διαχειριστεί. Αυτό τον έκανε να ξεχωρίσει ανάμεσα στους συναδέλφους του. «Έγινα γνωστός ως ο άνθρωπος που λύνει τα προβλήματα και μου δίνονταν όλο και περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης», δήλωνε ο ίδιος.

2. Μαθαίνει και εφαρμόζει δεξιότητες από άλλους κλάδους

Ως παράδειγμα, ο Reiss φέρνει τον διευθύνοντα σύμβουλο της Whole Foods, τον Jack Mackey, ο οποίος συμφωνεί πως το να είναι κανείς φιλοπερίεργος είναι θετικό στοιχείο. Ακόμη και όταν κάποια δεξιότητα δεν συνδέεται άμεσα με τη δική του βιομηχανία, δήλωσε πως «προσπαθώ να μάθω από κάθε κατάσταση ή κάθε άνθρωπο που γνωρίζω».

3. Ακούει ενεργά

Σχεδόν όλοι οι CEOs μιλούν για την αξία του να μπορεί κανείς να συνεργάζεται με την ομάδα του. Συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο σημαντικών στοιχείων σε έναν υπάλληλο. Ωστόσο, για να μπορεί κανείς να συνεργαστεί άριστα, απαιτείται να μπορεί να ακούσει τους υπόλοιπους.

4. Αντί να παρουσιάζει ένα πρόβλημα, βρίσκει λύσεις επίσης

Κάθε CEO έχει βρεθεί αντιμέτωπος με μία κατάσταση, όπου κάποιος εργαζόμενος παρουσιάζει ένα πρόβλημα και ζητά λύση. Ο Reiss λέει «μην γίνετε ένας από αυτούς. Οι υπεύθυνοι εκτιμούν τις λύσεις. Αντί να παρουσιάζετε απλώς ένα πρόβλημα, πείτε: έχουμε αυτό το θέμα, αλλά το σκεφτόμουν και ορίστε τί μπορούμε να κάνουμε».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + twelve =