αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Σκλαβενίτης «ζορίζει» τους ανταγωνιστές με τα 330 νέα καταστήματα του. Αλλά όλοι μαζί… πέφτουν

Ο Σκλαβενίτης «ζορίζει» τους ανταγωνιστές με τα 330 νέα καταστήματα του. Αλλά όλοι μαζί… πέφτουν

Με πτώση των πωλήσεων ξεκίνησε το πρώτο δίμηνο του έτους για τη συντριπτική πλειοψηφία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, πιέζοντας ακόμη περισσότερο τους προμηθευτές. Μπορεί τον Ιανουάριο η κατανάλωση να εμφάνισε έστω και οριακή αύξηση 0,9%, ωστόσο η άνοδος αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο τα προϊόντα με σταθερό bar code (τυποποιημένα), ενώ η σύγκριση γίνεται με τον περσινό κακό Ιανουάριο, όταν από το κάδρο δεν υπήρχε το δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος. Ο Φεβρουάριος εμφάνισε τις δύο πρώτες εβδομάδες, σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα στοιχεία, ανάπτυξη των πωλήσεων 2,5% στα προϊόντα με σταθερό bar code, τάση η οποία έχει ανατραπεί.

Στελέχη από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης αναφέρουν, μιλώντας στο Capital.gr, πως η πίεση για τη συντριπτική πλειοψηφία των λιανεμπόρων αλλά και των προμηθευτών συνεχίζεται. Σύμφωνα με τους ίδιους, οι αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων καταγράφουν πτώση του τζίρου τους από 3-9%. Κάτι που αποδεικνύει, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, πως το «παλαιό» δίκτυο το οποίο πριμοδοτήθηκε πέρυσι από την κατάρρευση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος, πλέον ζορίζεται μετά την επανεμφάνιση των 330 και πλέον καταστημάτων του στο προσκήνιο. Ακόμη και έτσι όμως, το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, το οποίο έχει ενταχθεί από τον περασμένο Μάρτιο στο άρμα της Σκλαβενίτης, στο οποίο αποδίδεται αφενός η πίεση που δέχονται τα υπόλοιπα δίκτυα και αφετέρου η οριακή αύξηση των πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς, κινείται κάτω από τους στόχους που έχουν τεθεί, υποστηρίζουν άλλες πηγές.

Την ίδια ώρα μεγάλοι προμηθευτές εμφανίζονται προβληματισμένοι για την πορεία των πωλήσεών τους. Κάτι που αποδίδεται από στελέχη των εταιρειών μέτρησης της κατανάλωσης στην ένταση των προσφορών αλλά και στο «στοκάρισμα» προϊόντων από την πλευρά των καταναλωτών. Σε ό,τι αφορά τους όρους πληρωμών από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αυτοί κινούνται με δύο ταχύτητες. Από τη μια πλευρά μερίδα λιανεμπόρων φαίνεται να τις έχει πάει πιο πίσω, με τον όμιλο METRO της οικογένειας Παντελιάδη και την αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός να πληρώνουν κάποιους προμηθευτές τους τοις μετρητοίς, εξασφαλίζοντας έκπτωση 5%, αναφέρουν άλλες πηγές στο Capital.gr.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 + 14 =