αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΟ Προαστιακός θα πάει στη Δυτική Αττική- Σε ποιες περιοχές θα κάνει στάση

Ο Προαστιακός θα πάει στη Δυτική Αττική- Σε ποιες περιοχές θα κάνει στάση

Ολοκληρώνεται η προετοιμασία για την ένταξη του έργου του Προαστιακού Δυτικής Αττικής στο Ταμείο Ανάκαμψης. Το έργο με το οποίο θα αναβιωσει τμήμα της παλιάς γραμμής Αθήνα-Κόρινθος είναι σε τελική φάση και σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com αυτό που απομένει είναι να κατατεθεί το τεχνικό δελτίο – το οποίο είναι θέμα χρόνου να γίνει- στο υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να ενταχθεί επισήμως στην λίστα του Ταμείου Ανάκαμψης.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι μελέτες από τον ΟΣΕ έχουν ολοκληρωθεί, όπως και τα τεύχη δημοπράτησης και με την ένταξη του έργου θα ανοίξει ο δρόμος της δημοπράτησης του έργου εντός του 2022. Αρχικά ο στόχος που είχε τεθεί ήταν ο διαγωνισμός να βγει μέχρι τις αρχές Φθινοπώρου. Σημειωτέον πως ο διαγωνισμός θα πρέπει να γίνει με γρήγορες διαδικασίες καθώς όλα τα έργα του Τ.Α. πρέπει να έχουν συμβασιοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2023.

Με τερματικό σταθμό στα Μέγαρα

Το κόστος του έργου έχει κλειδώσει σε περίπου 90 εκατ. ευρώ καθώς στο όλο project προστέθηκε ως προαίρεση και ένας κλάδος μέχρι τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό Μεγάρων που έτσι θα πάρει και πάλι ζωή.

Το έργο αφορά στην νέα προαστιακή γραμμή Άνω Λιόσια-Ελευσίνα-Μέγαρα, και μέσα από την αξιοποίηση τμήματος της παλιάς μετρικής γραμμής Αθηνών-Κορίνθου, που έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εδώ και περίπου 15 χρόνια.

Προβλέπεται η αντικατάσταση της μετρικής γραμμής με νέα κανονικού εύρους και την εγκατάσταση σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS στην γραμμή μήκους 36 χλμ. προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ξεκινά από τα Άνω Λιόσια, θα περνά από τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα και θα τερματίζει στα Μέγαρα.

Ενώνεται έτσι πολύ αποτελεσματικότερα από πλευράς Μέσων Μαζικής μεταφοράς η Δυτική Αττική με την Αθήνα και την υπόλοιπη Αττική, βελτιώνοντας την ποιότητα των μετακινήσεων των κατοίκων και των εργαζομένων στη Δυτική Αττική και δίνοντας πρόσθετες δυνατότητες ανάπτυξης στις επιχειρήσεις της περιοχής και νέες ευκαιρίες στις δραστηριότητες αλυσίδων εφοδιασμού στην περιοχή.

Το έργο θεωρείται σημαντικό λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου αλλά και της ανάγκης σύνδεσης με μέσο σταθερής τροχιάς και της Ελευσίνας. Η γραμμή θα εκτελεί δρομολόγια προαστιακού τύπου και θα συνδέσει την Δυτική Αττική με το δίκτυο ΜΣΤ της πρωτεύουσας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + eight =