αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟ ΟΑΣΑ δίνει 15.600 ευρώ σε ιδιωτική εταιρία για να κάνει αναρτήσεις στα social media

Ο ΟΑΣΑ δίνει 15.600 ευρώ σε ιδιωτική εταιρία για να κάνει αναρτήσεις στα social media

Η μυστήρια επιμονή του ΟΑΣΑ να αναθέτει τη διαχείριση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης σε ιδιώτες οδηγεί σε σπατάλη χιλιάδων ευρώ για τον ελλειμματικό οργανισμό.

Για μία ακόμα φορά, η διοίκηση του ΟΑΣΑ επιλέγει να αναθέσει τη διαχείριση των επίσημων λογαριασμών σε facebook και instagram σε ιδιώτη αντί η διαχείριση τους να γίνει εσωτερικά, όπως λέει χαρακτηριστικά το athenstransport.com.

Τον περασμένο μήνα ο ΟΑΣΑ ανέθεσε σε διαφημιστική εταιρεία τη «δημιουργία επικοινωνιακής πολιτικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» και την διαχείρισή τους για ένα χρόνο έναντι 15.600 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Το ποσό αυτό θα αυξάνεται κατά 350 ευρώ το μήνα αν διεξάγονται «mini campaigns» ύστερα από απαίτηση του ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με τη δωδεκάμηνη σύμβαση, η εταιρεία αναλαμβάνει καταρχάς τη σύνταξη επικοινωνιακής πολιτικής για τα social media σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ που θα καθορίζει μεταξύ άλλων το ύφος επικοινωνίας , τις συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις (faqs) και τις ενημερωτικές στήλες. Επίσης η εταιρεία «θα είναι υπεύθυνη copywriting και δημιουργικού σχεδιασμού των αναρτήσεων» ή σε απλά λόγια θα ποστάρει στο facebook. Τέλος, θα αναλάβει να απαντάει σε ερωτήματα χρηστών εντός 4 ωρών τις καθημερινές και μέσα σε 10 ώρες τις αργίες.

Συμπληρωματικά, η εταιρεία θα διεξάγει «mini campaigns» και διαγωνισμούς μέσα από τα social media, ύστερα από απαίτηση του ΟΑΣΑ, με πρόσθετη αμοιβή.

Στόχος της συνεργασίας, είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης του ΟΑΣΑ και η «επίτευξη πιστότητας του κοινού μέσα από την ανάπτυξη κοινωνικού προφίλ και ενίσχυσης της χρησιμότητας των μέσων στο λεκανοπέδιο» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.

Σημειώνεται πως στην ίδια εταιρεία είχε ανατεθεί στα τέλη της περυσινής χρονιάς η δημιουργία «viral video» για την προβολή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έναντι 4.750 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Επίσης, στις αρχές του 2017, η εταιρεία είχε αναλάβει τη δημιουργία δημιουργία «οπτικοακουστικού μηνύματος το οποίο θα προσεγγίζει το θέμα του σεβασμού και της σωστής χρήσης των μέσων μεταφοράς» με αφορμή τη λειτουργία των συστημάτων της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έναντι 13.450 πλέον ΦΠΑ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − one =