αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Μασούτης δημιουργεί το δικό του online marketplace. Και ετοιμάζει συνεργασίες με άλλα καταστήματα

Ο Μασούτης δημιουργεί το δικό του online marketplace. Και ετοιμάζει συνεργασίες με άλλα καταστήματα

Στη μετεξέλιξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος σε ένα είδος marketplace προχωράει το επόμενο διάστημα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης», επιχειρώντας να αξιοποιήσει τη μεγάλη ανάπτυξη την οποία γνωρίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η αλυσίδα που απέκτησε δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα για την εξυπηρέτηση των πελατών της μόλις την περυσινή άνοιξη, εν μέσω του πρώτου κύματος της πανδημίας, ετοιμάζεται έτσι το δεύτερο εξάμηνο του 2021 να εντάξει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και άλλα καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως σημειώνει η Καθημερινή.

Η αρχή έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο όταν η «Μασούτης» προχώρησε σε συνεργασία με το you.gr, ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Quest. Η συνεργασία προβλέπει ότι μέσω του eshop.masoutis.gr έχουν πρόσβαση και στο you.gr το οποίο διαθέτει χιλιάδες προϊόντα σε 500 διαφορετικές κατηγορίες και μεταξύ αυτών εξοπλισμό πληροφορικής, smartphones και τηλεοράσεις, είδη για το σπίτι, είδη μόδας, είδη γυμναστικής, εργαλεία κ.λπ.
Μέσα στο επόμενο διάστημα η αλυσίδα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», θα προχωρήσει σε συμφωνίες έτσι ώστε στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους να έχει κάνει και τις αντίστοιχες συνεργασίες με καταστήματα ελαστικών αυτοκινήτων, ηλεκτρικών ειδών, οπτικών, παιχνιδιών. Μάλιστα, αν και η συνεργασία με το you.gr προβλέπει ότι το συνεργαζόμενο κατάστημα είναι αυτό που τιμολογεί, αποστέλλει το προϊόν και επίσης καθορίζει την τιμή, το κόστος μεταφορικών και την πολιτική επιστροφών, δεν αποκλείεται σε επόμενες συνεργασίες και αναλόγως των προϊόντων που θα διαθέτουν τα καταστήματα, να υπάρχουν και κάποιοι κωδικοί που θα τους εμπορεύεται η ίδια η «Μασούτης». 

Προκειμένου η «Μασούτης» να προχωρήσει στη μετεξέλιξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος σε marketplace, προέβη στις αρχές Μαρτίου και σε τροποποίηση του καταστατικού της. Στους σκοπούς της εταιρείας έχει προστεθεί μεταξύ άλλων η διάθεση χώρου σε ιστοσελίδα για την πώληση από τρίτους κάθε είδους προϊόντων έναντι προμήθειας. Σημειώνεται επίσης ότι έχει προστεθεί η αντιπροσώπευση ιδρυμάτων ηλεκτρονικού χρήματος ή και ιδρυμάτων πληρωμών (αυτό έγινε διότι η «Μασούτης» παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων μέσω της Western Union), το λιανικό εμπόριο ιατρικών και ορθοπεδικών ειδών, ιατρικών θερμομέτρων, χειρουργικών και ιατρικών γενικά μηχανημάτων και εργαλείων, ενώ η δραστηριότητα που σχετίζεται με καντίνες και παροχή ποτών δεν αφορά στην ουσία νέα επιχειρηματική κίνηση, αλλά τη δυνατότητα εγκατάστασης καντίνας στις αποθήκες της εταιρείας προς εξυπηρέτηση των εργαζομένων. 

Η σημασία που αποδίδει η αλυσίδα στο ψηφιακό κανάλι πωλήσεων αποτυπώνεται και στην απόφασή της να προχωρήσει στις αρχές του 2021 στη δημιουργία διεύθυνσης ψηφιακού μετασχηματισμού, επικεφαλής της οποίας ανέλαβε ο κ. Σάββας Τορτοπίδης, διευθυντής πληροφορικής της εταιρείας, που θα έχει πρόσθετο ρόλο την οργάνωση και ψηφιοποίηση του μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα οργανωτική δομή επιτυγχάνει την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας μέσα από ένα «data driven» περιβάλλον που ενισχύει την παραδοσιακή σχέση αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή. Βρίσκεται δε στην αιχμή των διεθνών τάσεων της αγοράς, καθώς δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν πληρέστερα και άμεσα τις καταναλωτικές ανάγκες.

Το 2020 έκλεισε για τη «Μασούτης» με αύξηση πωλήσεων κατά 6,3%, στα 883 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2021 σχεδιάζει επενδύσεις ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτέλεσαν περίπου το 2% του συνολικού τζίρου της εταιρείας. Το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου η αλυσίδα «έτρεχε» με ρυθμό ανάπτυξης 6,7%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πως να παίξεις δυνατά στο e-commerce, οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι: Τα συζητήσαμε με την Κάτε Χανιώτη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty + 7 =