αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ «κανόνας των 30 δευτερολέπτων» για να τραβάς την προσοχή του ακροατηρίου

Ο «κανόνας των 30 δευτερολέπτων» για να τραβάς την προσοχή του ακροατηρίου

Είναι λογικό να είσαι νευρικός, όταν έχεις να κάνεις μια παρουσίαση. Ποτέ δεν είσαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε τέλεια. Δεν είσαι σίγουρος, ακόμα και για το εάν το ακροατήριο καταλάβει αυτά που λες. Το «κλειδί» εδώ είναι να καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του ακροατήριο τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα.

Αλλιώς, θα χάσεις την προσοχή των άλλων πιθανότατα μέχρι το τέλος. Είναι ο λεγόμενος «κανόνας των 30 δευτερολέπτων», όπως σημειώνει το inc.com. Χρειάζεται να ακολουθήσεις συνολικά 3 συμβουλές, για να κάνεις την ιδανική παρουσίαση.

1- Συζήτησε ιδέες με την ομάδα σου: Καθώς σχεδιάζεις την παρουσίαση, άκου σχόλια και ιδέες από την ομάδα. Έτσι θα τους ενθαρρύνεις να πουν ακόμα περισσότερα πράγματα, που μπορεί να φανούν χρήσιμα. Ακόμα κι αν κάποια δεν σκοπεύεις να τα βάλεις στο τελικό πλάνο, κατέγραψε τα.

2- Φτιάξε το pitch 30 δευτερολέπτων: Μετά το brainstorming, θα έχεις μια καλύτερη εικόνα για το τι ψάχνεις και το τι θέλει το ακροατήριο σου. Με βάση αυτό πρέπει να φτιάξεις μια εντυπωσιακή αρχή, για τα 30 πρώτα δευτερόλεπτα της παρουσίασης σου. Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο; Ας το μάθουν αμέσως και να κρατήσουν την προσοχή τους εδώ.

3- Συνδέστε και κάντε εικόνες τις ιδέες σας: Τα γραφήματα και οι εικόνες μπορούν να κάνουν πιο ξεκάθαρη την παρουσίαση. Συμπεριέλαβε αρκετές. Επίσης, είναι σημαντικό να πηγαίνεις ομαλά το ακροατήριο από το ένα στάδιο στο άλλο. Έτσι ώστε να κρατάς το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 3 =