αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ κανόνας «αύριο+2» και άλλα τέσσερα tips για να διαχειριστείς τις «τρελές» εργάσιμες ημέρες σου

Ο κανόνας «αύριο+2» και άλλα τέσσερα tips για να διαχειριστείς τις «τρελές» εργάσιμες ημέρες σου

Το έχουμε ξανά πει: Ζούμε στην εποχή που όλοι τρέχουν να τα προλάβουν όλα. Από την στιγμή που ξυπνάς, ένας… αγώνας δρόμου ξεκινά, έτσι ώστε να καταφέρεις να χωρέσεις τα πάντα μέσα σε 24 ώρες. Συνήθως, πάντα κάτι μένει στην άκρη. Πάντα χρειάζεσαι «λίγο χρόνο ακόμα». Τα projects που τρέχουν είναι πολλά, και τα deadlines πιέζουν. Φυσικά, μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό υπάρχει ελάχιστον ελεύθερος χρόνος.

Και ποια είναι η λύση; Η Productivity expert Julie Morgenstern, έχει βοηθήσει εργαζομένους σε μεγάλες εταιρίες όπως η Amazon, να διαχειριστούν καλύτερα της εργάσιμες ημέρες τους. Ειδικά εκείνες τις ημέρες όπου όλα τρέχουν… με τρελούς ρυθμούς. Μιλώντας στο CNBC, εξηγεί ότι η προσέγγιση που έχεις στην ιεράρχηση και ολοκλήρωση των tasks μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην παραγωγικότητα σου και στο πως νιώθεις στο τέλος της ημέρας.

Όλα είναι θέμα οργάνωσης και προτεραιοτήτων. Η Julie Morgenstern παραθέτει 5 απλά tips, έτσι ώστε να διαχειριστείς καλύτερα τις «τρελές» εργάσιμες ημέρες σου.

1- Χρησιμοποίησε ένα παραδοσιακό ξυπνητήρι, όχι το κινητό. Σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να ξεκινήσεις να τσεκάρεις τα emails και τα εταιρικά chat από το πρώτο λεπτό. Μην ξεκινάς την ημέρα με δουλειά.

2- Μην τσεκάρεις τα email με το που ξυπνάς. Χρησιμοποίησε την πρώτη ώρα της ημέρας, για να κάνεις κάτι που χρειάζεται να έχει «φρέσκο μυαλό».

3- Δημιούργησε συγκεκριμένα time slots 30-40 λεπτών, για να τσεκάρεις τα emails. Μην το κάνεις… συνέχεια.

4- Μην ξεχνάς να τρως μέσα στην ημέρα

5- Ο κανόνας «αύριο+2». Η Julie Morgenstern έχει εφαρμόσει τον συγκεκριμένο κανόνα που λέει ότι πρέπει να κάνεις τον προγραμματισμό σου για 3 ημέρες μπροστά. Έτσι, κάθε πρωί θα ξεκινάς με συγκεκριμένα tasks, και δεν θα σκέφτεσαι… τι έχεις να κάνεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × two =