αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ «καλλιτεχνικός κανόνας» που εφαρμόζουν στους χώρους εργασίας οι Google και Bloomberg

Ο «καλλιτεχνικός κανόνας» που εφαρμόζουν στους χώρους εργασίας οι Google και Bloomberg

Έναν απρόσμενο κανόνα, εφαρμόζουν στους χώρους εργασίας, εταιρίες- γίγαντες όπως οι Google και Bloomberg. Αλλά και η Deutsche Bank. Συγκεκριμένα, βάζουν την τέχνη με κάθε τρόπο μέσα στα γραφεία τους. Χρησιμοποιώντας, για παράδειγμα, πίνακες. Από ότι φαίνεται, αυτό είναι ένα μοντέλο που ταιριάζει επίσης σε startups ή νέους επιχειρηματίες που κάνουν το ξεκίνημα τους.

Έρευνες έχουν δείξει, ότι οι χαρούμενοι εργαζόμενοι είναι κατά 35% πιο παραγωγικοί. Και το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται, παίζει μεγάλο ρόλο. Σύμφωνα με έρευνα που παραθέτει το inc.com, το 78% των εργαζομένων πιστεύει ότι η τέχνη στον χώρο εργασίας μειώνει το άγχος. Ενώ το 84% συμφωνεί ότι αυξάνει την παραγωγικότητα και την δημιουργικότητα. Το 67% πιστεύει ότι η τέχνη ανυψώνει το ηθικό.

Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα αποτελέσματα. Δημιουργείται συνολικά ένα ωραίο περιβάλλον εργασίας. Παρακάτω ακολουθούν τα 3 πράγματα που φέρνει η τέχνη, όταν υπάρχει στον χώρο εργασίας. Και ίσως δεν τα περίμενες.

1- Περισσότερος κόσμος στα γραφεία: Οι εργαζόμενοι έρχονται εκεί αφού αισθάνονται πιο ευχάριστα και άνετα. Αλλά και πιο σημαντικοί, αφού δουλεύουν σε έναν ωραίο χώρο. Έτσι δεν κάθονται να δουλέψουν… από το σπίτι τους.

2- Η τέχνη μπορεί να γίνει διαδραστική: Τα γραφεία του Bloomberg στο Λονδίνο, έχουν μια ειδική κατασκευή που έχει πάνω φωτάκια. Κάθε φωτάκι αντιστοιχεί σε έναν εργαζόμενο. Μόλις ο κάθε εργαζόμενος εισέρχεται στα γραφεία, το φωτάκι του ανάβει.

3- Αφήνει περιθώρια για έμπνευση: Η Google έχει φτιάξει πολλούς ειδικούς χώρους εντός των γραφείων της, με άνετες πολυθρόνες, τραπέζια και αφίσες. Εκεί μπορούν οι εργαζόμενοι να εμπνευστούν και να… ονειρευτούν, ακόμα και την ημέρα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 11 =