αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Βασιλόπουλος ετοιμάζει το μοντέλο των «προσωποποιημένων προσφορών». Και αναμένεται να φέρει τα πάνω- κάτω στην αγορά

Ο Βασιλόπουλος ετοιμάζει το μοντέλο των «προσωποποιημένων προσφορών». Και αναμένεται να φέρει τα πάνω- κάτω στην αγορά

Σε αναζήτηση του κατάλληλου χώρου που θα στεγάσει το νέο κέντρο logistics συνεχίζει να βρίσκεται η ΑΒ Βασιλόπουλος. Κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας μιλώντας στο mononews.gr αναφέρει πως εξετάζονται διάφορες περιπτώσεις, ωστόσο δεν κρύβει πως είναι δύσκολο να προχωρήσει στην ανέγερση ιδιόκτητου κέντρου καθώς αδυνατεί να βρει ακίνητο που να πληροί τους όρους που θέτει ο νέος νόμος για τα logistics, όσον αφορά στην ελάχιστη έκταση που πρέπει να έχει. Τονίζει μάλιστα πως η διοίκηση προσανατολίζεται στις εξής λύσεις: είτε της ενοικίασης ή της εξαγοράς υφιστάμενων αποθηκευτικών χώρων είτε της επέκτασης υφιστάμενων εγκαταστάσεων που διαθέτει η εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, ξεκαθαρίζει η απόφαση θα ληφθεί πολύ σύντομα καθώς τα περιθώρια αρχίζουν και στενεύουν.

Στο μεταξύ, το ίδιο στέλεχος επισημαίνει πως η εταιρεία εργάζεται για τη μετάβαση σε ένα διαφορετικό μοντέλο προσφορών, πιο προσωποποιημένων. Όπως λέει, η σημερινή πολιτική των «τυφλών» προσφορών που ακολουθεί η πλειονότητα του λιανεμπορίου είναι αδιέξοδη και τονίζει πως πρέπει να σταματήσει. Ξεκαθαρίζει ωστόσο ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά χρειάζεται χρόνος για να προσαρμοστεί ο καταναλωτής στα νέα δεδομένα. «Με τις προσφορές δεν μπορούμε να σταματήσουμε αύριο, αυτό πρέπει να γίνει σταδιακά», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, λέει το ίδιο στέλεχος διαθέτει την υποδομή να προχωρήσει σε ένα καινούριο μοντέλο προσφορών που θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά και προσθέτει πως με τον τρόπο αυτό η αλυσίδα θα διαφοροποιηθεί από την υπόλοιπη αγορά. «Η ΑΒ», υπογραμμίζει, «θέλει να έχει μια διακριτή πολιτική προσφορών, η οποία σε μεγάλο βαθμό θα καθορίζεται από την ίδια και όχι από τις επιλογές των προμηθευτών που κάνουν τις ίδιες προσφορές σε όλους».

Η βαρύτητα και κυρίως το εύρος των προσφορών απασχολούν πλέον όλους τους παίκτες του χώρου, αλυσίδες και προμηθευτές. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα ήταν η σειρά του νέου επικεφαλής της Ελαϊς Unilever, Jean Francois Etienne να εκφράσει δημόσια τον προβληματισμό του, υποστηρίζοντας πως μια τέτοια κατάσταση δεν είναι βιώσιμη για κανέναν και προανήγγειλε ενέργειες από την πλευρά της εταιρείας για περιορισμό τους.

Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που η κατανάλωση παραμένει υπό πίεση και δεν φαίνεται από πουθενά προοπτική άμεσης βελτίωσης της κατάστασης. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου, οι πωλήσεις είναι στάσιμες παρότι το ευρύτερο περιβάλλον στην οικονομία δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − eleven =