αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΟ Έλληνας επιχειρηματίας που ξεκίνησε μόνος του και έφτιαξε το δικό του Byraki

Ο Έλληνας επιχειρηματίας που ξεκίνησε μόνος του και έφτιαξε το δικό του Byraki

Ξεκίνησε μόνος, στην Ελλάδα, μέσα στην κρίση, θέλοντας να αναπτύξει ένα project που περιλαμβάνει παραγωγή. Οι πιθανότητες δεν ήταν με το μέρος του, σωστά; Κι όμως, ο Γιώργος Νικηφόρος τα κατάφερε και δημιούργησε το Byraki flavor. Ένα Ελληνικό brand Που περιλαμβάνει ηδύποτα με 25 διαφορετικές γεύσεις. Όλες με βάση το Κρητικό απόσταγμα από σταφύλια, Ρακή – Τσικουδιά.

Ο Mr Byraki μιλά στο It’s Possible για το πως είναι να ξεκινάς μόνος μια επιχείρηση, τι περιλαμβάνει το brand του, ενώ απαντά και στο ερώτημα για το αν τα μαγαζιά της αγοράς στην Ελλάδα προσφέρουν καλά ποτά.

Πως προέκυψε η ιδέα για το project σας;

Η Κρητική Ρακή – Τσικουδιά είναι ένα προϊόν αγνό και καθαρό που έχει πολλές δυνατότητες. Σε αρκετά σπίτια στην Ελλάδα υπήρχε μια συνταγή για ηδύποτο με βάση το απόσταγμα, με ποιο δημοφιλές το Ρόδι και το Λεμόνι. Έχοντας επαφή με την παραδοσιακή απόσταξη και την εικόνα της δημιουργίας ενός σπιτικού ηδύποτου σκέφτηκα αυτό που δημιουργούμε για την οικογένεια να το προσφέρω και στον υπόλοιπο κόσμο και να μπορεί να το απολαύσει όπου εκείνος επιθυμεί και με όποιο τρόπο το επιθυμεί. Έτσι ξεκίνησα το 2009 μια έρευνα για το απόσταγμα, τα ηδύποτα και τις γεύσεις που παράγει η Ελληνική ύπαιθρος και δημιούργησα, το 2015, το ByRaki flavor με 9 διαφορετικές γεύσεις και πλέον, να καταλήξω το 2019 με 25 γεύσεις.

Όπως έχετε πει σε παλαιότερη συνέντευξη σας, ξεκινήσατε μόνος την εταιρία σας. Τελικά, μπορεί να ξεκινήσει κάποιος μόνος και να φτάσει την επιχείρηση του σε ένα καλό επίπεδο; Και τι δυσκολίες έχει αυτός ο δρόμος.

Το σημαντικό στα επαγγελματικά, όπως και στην ζωή μας είναι να ήμαστε αποφασισμένοι και να σηκώνουμε ο κάθε ένας, από εμάς, το δικό του προσωπικό ΜΠΑΪΡΑΚΙ και να κάνει την διαφορά προς το καλύτερο.

Όταν είσαι αποφασισμένος μπορείς να ξεπεράσεις ότι δυσκολίες και εάν υπάρχουν. Το δυσκολότερο είναι ότι αυτός ο «δρόμος» έχει πολλά παράλληλα «στενά», που πρέπει να διασχίσεις την ίδια στιγμή, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρίσκεσαι παντού.

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το brand σας;

Η επιχείρηση ByRaki flavor έχει τέσσερεις κατηγορίες προϊόντων, όλες με βάση το Κρητικό απόσταγμα από σταφύλια, Ρακή – Τσικουδιά. Οι κατηγορίες είναι:

– ByRaki flavor Κρητική Ρακή – Τσικουδιά 38% vol alc. Εδώ συναντάμε την Κρητική Ρακή – Τσικουδιά εμφιαλωμένη σε διάφορες συσκευασίες και μεγέθη με σταθερό ποσοστό αλκοόλ 38%.

– ByRaki flavor 25% vol alc. Στην κατηγορία αυτή έχουμε τα προϊόντα για τα οποία έχουμε πάρει Πιστοποίηση από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και έχουμε το μονοπώλιο στην Ελληνική Αγορά.

– ByRaki flavor Rakomelo 20% vol alc. Το γνωστό σε όλους Ρακόμελο εμφιαλωμένο με ποσοστό αλκοόλ 20%, με μια δική μας ξεχωριστή συνταγή.

– ByRaki flavor 16% vol alc.  Τα κλασικά ηδύποτα, ελαφριά σε ένταση, ως προς την Τσικουδιά.

Κάθε μια από τις γεύσεις του ByRaki flavor μπορούμε να τις απολαύσουμε με διαφορετικούς τρόπους σερβιρίσματος ζεστά ή κρύα, να προσθέσουμε κάποιο ανθρακούχο αναψυκτικό ή κάποιο energy drink. Επίσης μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και ως πρώτη ύλη σε κοκτέιλ, στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική.

Σε τι φάση είναι αυτή τη στιγμή το project σας και μέχρι ποιες περιοχές έχουν φτάσει τα προϊόντα σας;

Το ByRaki flavor βρίσκεται στην αγορά και οι καταναλωτές μπορούν να μπουν στο site μας www.byraki.gr και να αναζητήσουν τα σημεία πώλησης και σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιο στην περιοχή του στέλνουμε τα προϊόντα μας μέσω e-shop σε όλη την Ελλάδα με δωρεάν έξοδα αποστολής.

Τα προϊόντα μας έχουν φτάσει σε αρκετές χώρες του κόσμου είτε πραγματοποιώντας αποστολές ως επιχείρηση, είτε μέσω των επισκεπτών της χώρας μας που αγοράζουν τα προϊόντα μας και τα απολαμβάνουν στην χώρα τους.

Με βάση τις γνώσεις και ην εμπειρία σας, τελικά προσφέρονται καλά ποτά στα ελληνικά μαγαζιά γενικότερα; Και τι θα πρέπει να προσέχει ένας πελάτης.

Έχοντας δοκιμάσει αρκετά αλκοολούχα προϊόντα μπορώ να πω ότι θέλει τεράστια προσοχή. Υπάρχει ένα ποσοστό αλκοολούχων προϊόντων χύμα, αλλά και εμφιαλωμένων που θέλουν προσοχή.

Τα εμφιαλωμένα αλκοολούχα προϊόντα είναι ποιο ασφαλή καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις ελέγχονται από τις αρμόδιες Κρατικές Υπηρεσίες.  Σε αυτό το σημείο προσπαθούμε ως επιχείρηση να ενημερώνουμε τους καταναλωτές μέσα από σεμινάρια, ημερίδες και με πληροφορίες στο blog μας, για τα αλκοολούχα προϊόντα, έτσι ώστε να υπάρχει μια υπεύθυνη κατανάλωση ως προς την ποιότητα αλλά και την ποσότητα.

Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις σας σε σχέση με την εταιρία σας;

Στόχος μας είναι η εξωστρέφεια, η δημιουργία νέων προϊόντων με βάση τα προϊόντα της Ελληνικής Υπαίθρου και νέες συσκευασίες χειροποίητες σε συνεργασία με Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ο τόπος μας έχει δυνατότητες, προϊόντα και ιδέες για να φτάσει πολύ ψηλά. Είναι στο χέρι μας, να σηκώσουμε ΜΠΑΪΡΑΚΙ, να τα διαχειριστούμε σωστά με σεβασμό, να καινοτομήσουμε και να φτάσουμε την χώρα μας και τις επιχειρήσεις μας εκεί που αξίζουν να είναι!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − ten =