αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ άνθρωπος που ξεκίνησε την εταιρία του μέσα σε ένα γκαράζ, τα έβαλε με τους «γίγαντες» και τώρα έχει έσοδα 100 εκατ. δολαρίων

Ο άνθρωπος που ξεκίνησε την εταιρία του μέσα σε ένα γκαράζ, τα έβαλε με τους «γίγαντες» και τώρα έχει έσοδα 100 εκατ. δολαρίων

Το έχουμε ακούσει πολλές φορές: Κάποιος νέος, που ξεκίνησε μια εταιρία μέσα σε ένα γκαράζ και κατάφερε να «εκτοξευτεί». Φαντάζει ως ένα πολύ ωραίο σενάριο. Στην πράξη βέβαια έχεις τις δυσκολίες του. Ο Chieh Huang το έκανε. Ξεκίνησε την Boxed μέσα στο γκαράζ των γονιών του, πριν μερικά χρόνια.

«Όλοι θέλουν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση στο γκαράζ τους -σκέφτονται ότι είναι σέξι- αλλά όταν κάθεται ένας 30χρονος στο γκαράζ, δεν είναι τόσο σέξι», λέει χαρακτηριστικά ο Chieh Huang.

Η Boxed είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σαν την Amazon. Μόλις τον πρώτο χρόνο, η εταιρία είχε έσοδα που έφταναν τα 40.000 δολάρια. Ενώ το 2016 είχε συνολικά έσοδα 100.000 δολαρίων, όπως εξηγεί ο νεαρός επιχειρηματίας στο CNBC.

Επί του παρόντος, η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη έχει περίπου 400 υπαλλήλους. Επίσης, έχει «σηκώσει» συνολικά 160 εκατ. δολάρια σε venture capital funding. Αλλά πως παίρνεις, άραγε, την απόφαση να μπεις σε ένα πεδίο που ήδη υπάρχουν κάποιοι «γίγαντες»; Ο Chieh Huang παραδέχεται ότι θαυμάζει τον Jeff Bezos. Όταν αποφάσισε να δημιουργήσει την Boxed, σκέφτηκε την ύπαρξη της Amazon. Αλλά και των άλλων brands όπως τα Walmart, Target, Costco, Sam’s Club.

Ωστόσο, ο ίδιος ξεκαθαρίζει τις διαφορές. «Πραγματικά, δεν υπάρχει άλλη ιδιωτική εταιρεία να κάνει αυτό που κάνουμε», τονίζει. Η Boxed είναι απόλυτα εστιασμένη. Δεν προσπαθεί να πουλήσει τα πάντα, όπως η Amazon. Αντίθετα, πουλά μόνο μεγάλες συσκευασίες εμπορευμάτων- μεγέθους αποθήκης. «Έχουμε δημιουργήσει αυτή την ‘stock up and save’ πλατφόρμα και οι πελάτες έρχονται σε εμάς, αποκλειστικά για αυτό», επισημαίνει ο Huang.

Την ίδια στιγμή, το fulfillment center της εταιρίας χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες και ρομπότ, έτσι ώστε να κρατά χαμηλά το λειτουργικό κόστος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα -σε συνδυασμό με τις «μεγάλες συσκευασίες» που λέγαμε πριν- το brand να πουλά με χαμηλές τιμές. Φυσικά, τα ρομπότ δεν βάζουν… στην άκρη τους εργαζομένους. Η εταιρία θέλει οι υπάλληλοι της να είναι ικανοποιημένοι. Για αυτό τους δίνει διάφορα μπόνους, πληρώνει τις σπουδές των παιδιών τους, ενώ πληρώνει μέχρι και εκδηλώσεις γάμων, όταν προκύπτει κάτι τέτοιο εντός της εταιρίας.

This guy's company started in his parents' garage

This guy's company started in his parents' garage — and now it's making $100 million in sales.

Posted by CNBC Make It on Dienstag, 12. Dezember 2017

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 5 =