αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ άνθρωπος που θέλει να φτιάξει μια «αυτοκρατορία» βασιζόμενη στην οικολογική κουζίνα

Ο άνθρωπος που θέλει να φτιάξει μια «αυτοκρατορία» βασιζόμενη στην οικολογική κουζίνα

Μπορεί να μην γνωρίζετε μέχρι τώρα το όνομα του. Είναι όμως κορυφαίος στον τομέα του και δείχνει ότι μπορεί να χτίσει μια «αυτοκρατορία» βασιζόμενη στην οικολογική κουζίνα. Όταν μάλιστα αυτό το λέει το Forbes, γίνεται κατανοητό ότι τα πράγματα… είναι σοβαρά.

Πρόκειται για τον σεφ Matthew Kenney. Ο οποίος θεωρείται πρωτοπόρος σε ότι αφορά την «πράσινη» κουζίνα. Έχει κερδίσει το βραβείο του Best New Chef από το Food & Wine magazine, ενώ έχει αναδειχτεί δύο φορές Rising Star Chef από James Beard Foundation.

Ο ίδιος διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή ένα brand, το οποίο στην ουσία εκπαιδεύει σεφ από διάφορους κολοσσούς, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις, και εστιάζει στην οικολογική κουζίνα. Ο Kenney θεωρεί ότι το εν λόγω πεδίο έχει μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και ο ίδιος μπορεί να σταθεί επιχειρηματικά εκεί.

Πρόσφατα, ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τα εκπαιδευτικά προγράμματα του στην Ευρώπη και την Αυστραλία. Η εταιρία έχει ξεκινήσει από τη Νέα Υόρκη και τώρα αναμένεται να επεκταθεί σε Λονδίνο, Βαρκελώνη και Σίδνεϊ. Μέχρι στιγμής, από την «μαγειρική ακαδημία» έχουν αποφοιτήσει πάνω από 4.000 σεφ, πάντα με εστίαση στην οικολογική κουζίνα.

«Πολλοί μεγάλοι tastemakers από διαφορετικές βιομηχανίες, θέλουν να επενδύσουν σε αυτό το πεδίο» λέει ο Matthew Kenney.

Και συνεχίζει: «Πολλές μεγάλες εταιρίες ξενοδοχείων, αλλά και πολλές multibillion-dollar εταιρίες τροφίμων στρέφονται προς τις φυτικές εναλλακτικές για την παραγωγή φαγητών. Νομίζω ότι είναι παραπάνω από ένα trend. Είναι μια νέα κατεύθυνση».

Ο ίδιος είναι πολύ αισιόδοξος. Και εκτιμά ότι η επιχείρηση του θα έχει 15 εκατ. δολάρια σε έσοδα, μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Ενώ την ίδια ώρα, επενδύει και στο κομμάτι της κρουαζιέρας. Αφού όπως λέει τα κρουαζιερόπλοια πρέπει να απαλλάξουν το «βαρύ» μενού τους από το κρέας. Όσο για το μέλλον, οι βλέψεις του «τρελού» σεφ είναι ακόμα μεγαλύτερες. Θέλει να έχει έσοδα 100 εκατ. δολαρίων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Ένα επίτευγμα που, αν πραγματοποιηθεί, θα είναι σημαντικό για ένα brand που χαράσσει τον δικό του εναλλακτικό δρόμο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − 9 =