αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ άνθρωπος που βγάζει 200.000 δολάρια μέσα σε ένα έτος για να γράφει tweets. Δουλεύει μόνο 5 ώρες την εβδομάδα

Ο άνθρωπος που βγάζει 200.000 δολάρια μέσα σε ένα έτος για να γράφει tweets. Δουλεύει μόνο 5 ώρες την εβδομάδα

Πως θα σου φαινόταν να γράφεις tweets μερικών λέξεων για λογαριασμό άλλων, και να βγάζεις πολλά χρήματα; Αυτό ακριβώς κάνει ένας Ghostwriter που μιλά στο αμερικανικό Business Insider. Να πούμε καταρχάς ότι Ghostwriter είναι κάποιος επαγγελματίας που γράφει άρθρα, ομιλίες, βιβλία, blog posts, email newsletters κλπ, χωρίς όμως να λαμβάνει το δημόσιο credit για τη δουλειά του. Δεν υπογράφει κανένα από τα δημιουργήματα του! Το credit πηγαίνει στον πελάτη ή σε κάποιον από την εταιρία που τον μίσθωσε.

Ο συγκεκριμένος freelancer που μίλησε στο Business Insider, υποστηρίζει ότι αυτή η δουλειά του φέρνει ένα πολύ καλό εισόδημα. Όπως εξηγεί, πέρυσι έβγαλε 200.000 δολάρια συνολικά, δουλεύοντας ως Ghostwriter για venture capitalists στο Twitter. Ναι, η δουλειά του ήταν να… γράφει tweets. Και μάλιστα για να κάνει αυτή τη δουλειά ξοδεύει μόλις 5 ώρες την εβδομάδα. Είναι μία παράλληλη δραστηριότητα.

Τα λεφτά που παίρνει κάθε φορά, διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία. Κάποιοι τον πληρώνουν ανά tweet, άλλοι ανά μήνα και άλλοι τον έχουν πληρώσει 100.000 $ για ένα original thread για να ανακοινώσει έναν μεγάλο γύρο χρηματοδότησης.

Γιατί όμως ένα tweet 280 χαρακτήρων κοστίζει… μία περιουσία; Όπως εξηγεί ο ίδιος, ο ανταγωνισμός που υπάρχει στο πεδίο των χρηματοδοτών- επενδυτών, έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία 10-15 χρόνια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει το νέο πεδίο για τους χρηματοδότες και τους ιδρυτές, για να οικοδομήσουν μια σχέση και να τραβήξουν την προσοχή.

«Για να καθιερωθείς ως χρηματοδότης δεν στηρίζεσαι σε ένα one-to-one format όπου χτίζεις ουσιαστικές σχέσεις», είπε στο Insider. «Είναι ένα one-to-many format. Κάνεις broadcasting».

Ο ίδιος λειτουργεί εντελώς επαγγελματικά. Ξέρει ότι στα tweets πρέπει να είναι σαφής και συνοπτικός.

Αποδίδει την επιτυχία του ως Ghostwriter για VCs στο ότι κατανοεί τις ιδιαιτερότητες του Twitter και τη σχέση μεταξύ χρηματοδοτών και ιδρυτών. Λέει ότι περίπου το 60% των tweets που γράφει είναι “shitposting” – δηλαδή «τα πράγματα που δημοσιεύετε όταν δεν υπάρχει… τίποτα να δημοσιεύσετε». Δηλώνει ότι το shitposting είναι το κλειδί για να τραβήξεις την προσοχή και followers, έτσι ώστε όταν υπάρχει κάτι πραγματικά σημαντικό να δημοσιεύσεις, να έχεις ήδη κοινό που σε ακολουθεί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 5 =