Η πλατφόρμα ειδήσεων Mic συνεχίζει την ξέφρενη επιτυχημένη πορεία της. Τώρα κατάφερε να λάβει νέα χρηματοδότηση- γίγας, ύψους 21 εκατ. δολαρίων. Και όπως σημείωσε ο συνιδρυτής και CEO, Chris Altchek, τα κεφάλαια αυτά αναμένεται να επενδυθούν στο κομμάτι των video news.
Η πλατφόρμα έχει αυτή τη στιγμή 66 εκατ. μοναδικούς αναγνώστες ανά μήνα. Με το 75% των επισκεπτών, να προέρχονται από τα βίντεο που δημοσιεύονται. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, που ίσως δείχνει το πως περίπου θα λειτουργούν τα media στο μέλλον. Μόλις πριν μερικές ημέρες, το Mic ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει 9 νέα θεματικά κανάλια, τα οποία θα αφορούν π.χ. γυναικεία θέματα ή την ποπ κουλτούρα.
Όλα αυτά ξεκίνησαν το 2011, τότε που ο Chris Altchek ίδρυσε την πλατφόρμα. Ενώ πριν, ο ίδιος εργαζόταν στην Goldman Sachs. Η τολμηρή κίνηση που έκανε τότε μάλλον αποδείχτηκε απόλυτα επιτυχημένη. Αφού η πλατφόρμα του, μέχρι σήμερα, έχει σηκώσει συνολικά 52 εκατ. δολάρια, σε 3 γύρους χρηματοδότησης, όπως σημειώνει το TechCrunch.com. Ανάμεσα στους επενδυτές, είναι η Lightspeed Venture Partners αλλά και η γνωστή στο ευρύ κοινό Time Warner.
Μπορεί η χρηματοδότηση του Mic να μην φτάνει αντίστοιχες άλλων digital media όπως τα Vice, Vox και BuzzFeed. Ωστόσο, όλα αυτά τα sites έχουν πάνω από μια 10ετία λειτουργίας, ενώ το Mic έχει βγει στον ιντερνετικό «αέρα» εδώ και 6 χρόνια.
«Με τα κεφάλαια που αντλήσαμε πολύ γρήγορα, έχουμε καταφέρει να χτίσουμε ένα κοινό που είναι μεγαλύτερο σχεδόν από κάθε άλλον στις ειδήσεις» λέει ο Chris Altchek.
Η πλατφόρμα έχει και κάτι ακόμα σημαντικό: Επειδή απευθύνεται κυρίως στους λεγόμενους Millennials μπορεί να παρουσιάζει της πολιτικές εξελίξεις σφαιρικά, χωρίς να γέρνει προς κάποια μεριά, στα δεξιά ή τα αριστερά. Όπως τονίζει και ο Altchek στόχος όλης της ομάδας, είναι να κάνουν τη «δίκαιη δημοσιογραφία» και όχι να πορευτούν στον δρόμο άλλων παραδοσιακών Μέσων Ενημέρωσης. Ίσως αυτό, είναι και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας.