αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟργάνωσε τις to-do λίστες σου με αυτές τις 4 κατηγορίες

Οργάνωσε τις to-do λίστες σου με αυτές τις 4 κατηγορίες

Μπορεί να νιώθεις ότι έχεις ένα φορτωμένο πρόγραμμα. Ότι κάνεις όσο περισσότερα πράγματα μπορείς. Κι όμως, δεν καταφέρνεις να φτάσεις με επιτυχία στους μεγάλους στόχους σου. Τι μπορεί να πηγαίνει στραβά;

Οι μεγάλοι επιχειρηματίες λένε ότι η εστίαση είναι ένα μεγάλο challenge που παίζει κομβικό ρόλο. Επομένως, είναι σημαντικό να έχεις πάντα ένα σχέδιο που θα σε κρατάει μέσα στον σωστό δρόμο. Ένα γραπτό πλάνο, που θα λειτουργεί ως «χάρτης» για όσα θες να πετύχεις κάθε ημέρα, κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα.

Αρκετοί άνθρωποι το κάνουν κάθε Κυριακή: Γράφουν μια λίστα με όλα όσα πρέπει να κάνουν την Δευτέρα, την Τρίτη κοκ. Τι tasks πρέπει να ολοκληρώσουν. Με ποιους ανθρώπους πρέπει να μιλήσουν.

Παρόλα αυτά, εδώ υπάρχει πάντα μια παγίδα: Να χάσεις την εστίαση σου. Και να αναλωθείς σε πράγματα που δεν έχουν σημασία ή που δεν είναι επείγον να γίνουν τη δεδομένη στιγμή. Είπαμε, η εστίαση παίζει σημαντικό ρόλο, και αν την χάσεις υπάρχουν πολλές πιθανότητες να… εκτροχιαστείς εκτός πλάνου.

Το αμερικανικό Success.com παραθέτει μια λύση σε όλο αυτό. Και λέει ότι πρέπει να οργανώνεις τις do-to λίστες σου με 4 συγκεκριμένες κατηγορίες.

1# Πράγματα που που πρέπει να γίνουν αμέσως. Ναι, καλά κατάλαβες. Σε αυτή την κατηγορία θα βάλεις τα tasks που πρέπει να γίνουν άμεσα. Αυτή είναι η κορυφή της λίστας σου.

2# Αυτά που μπορεί να τα κάνεις άλλος. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Σε αυτή την κατηγορία λοιπόν θα σημειώσεις τις δουλειές που χρειάζεται να ολοκληρωθούν, αλλά μπορεί να τις κάνει και κάποιος άλλο αντί για εσένα. Μια βοήθεια από κάποιον φίλο ή εξωτερικό συνεργάτη, μπορεί να φανεί χρήσιμη.

3# Αυτά που θα βγουν εκτός. Δες τα points που έχεις βάλει στη λίστα σου. Και σκέψου: Το Χ point θα σου φέρει χρήματα τώρα ή στο μέλλον; Θα σε βοηθήσει να εκπληρώσεις τις προτεραιότητες σου; Αν η απάντηση είναι όχι, βγάλε το από την λίστα σου. Δεν μπορείς να τα προλάβεις όλα- εστίασε εκεί που πρέπει.

4# Αναβολή. Κάποια tasks μπορεί να είναι χρήσιμα. Αλλά δεν επείγουν να γίνουν τώρα. Κράτα τα σε μια δεύτερη λίστα, για να τα κάνεις σε επόμενο χρόνο, όταν το πρόγραμμα σου θα είναι λίγο πιο χαλαρό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + 3 =