αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΟι HR Managers δεν κοιτούν το βιογραφικό σου. Ξοδεύουν 25% περισσότερο χρόνο σε κάτι άλλο

Οι HR Managers δεν κοιτούν το βιογραφικό σου. Ξοδεύουν 25% περισσότερο χρόνο σε κάτι άλλο

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων ξοδεύουν πολύ λίγο χρόνο στο βιογραφικό σας – μόλις τρία έως πέντε δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τον πρώην υπεύθυνο προσλήψεων της Disney, Simon Taylor. «Το 5 είναι πολύ γενναιόδωρο», εξηγεί.

Αλλά αποδεικνύεται ότι όταν πρόκειται για το προφίλ σας στο LinkedIn, μπορεί να είναι πιο αναλυτικοί. «Ξοδεύω 25 φορές περισσότερο χρόνο στο προφίλ σας στο LinkedIn» από ότι στο βιογραφικό σας, λέει η Lindsay Mustain, πρώην υπεύθυνος προσλήψεων της Amazon και νυν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας career coaches, Talent Paradigm. Αυτό συμβαίνει επειδή η πλατφόρμα προσφέρει «μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του επαγγελματικού ταξιδιού ενός υποψηφίου», λέει στο CNBC. Σε αντίθεση με ένα βιογραφικό, δεν περιορίζονται σε μία ή δύο σελίδες. Εξετάζει τα προφίλ του LinkedIn τόσο όταν αναζητά ενεργά υποψηφίους όσο και όταν δεν αναζητά.

Και υπάρχει ένα στοιχείο του προφίλ σας που σας κάνει να ξεχωρίζετε μεταξύ των υπολοίπων: Η δραστηριότητα σας.

«Ψάχνω το πώς αντιλαμβάνεσαι ένα πρόβλημα»

Κάτω από το banner, την εικόνα και τον τίτλο σας υπάρχει μια ενότητα αφιερωμένη στη δραστηριότητά σας. Εδώ εμφανίζονται οι αναρτήσεις σας και οι δημόσιες αλληλεπιδράσεις σας με άλλα άτομα στην πλατφόρμα. Τοποθετείται ακόμη και πάνω από τις διάφορες εμπειρίες σας στο χώρο εργασίας. Και είναι αυτή η ενότητα που μπορεί πραγματικά να τραβήξει την προσοχή ενός διευθυντή προσλήψεων.

Η Mustain συνιστά να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να δείξετε πόσο αφοσιωμένοι είστε στον τομέα σας. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μέσω μιας ανάρτησης σχετικά με το τι κάνετε πάντα ή τι δεν κάνετε ποτέ, δεδομένης μιας συγκεκριμένης κατάστασης στη δουλειά. Θα μπορούσε να είναι μια ανάρτηση για κάτι που σας απογοητεύει σχετικά με τον κλάδο σας, αυτό που η Mustain αποκαλεί «mini soapbox rants». Θα μπορούσε να είναι η απάντησή σας σε ανάρτηση κάποιου άλλου σχετικά με μια νέα κατεύθυνση που ακολουθεί η εταιρεία του.

«Ψάχνω το πώς αντιλαμβάνεστε ένα πρόβλημα ή μια λύση που συμβαίνει στον κλάδο σας», λέει η Mustain. Η ιδέα είναι να αποδείξετε ότι σκέφτεστε βαθιά για το πού βρίσκεται τώρα ο κλάδος σας και πώς να τον προωθήσετε.

Σε κάνει επίσης «τρισδιάστατο άτομο», λέει, ενώ ένα βιογραφικό από μόνο του δεν θα μπορούσε. «Καταλαβαίνω τα πράγματα που έχουν σημασία για σένα», τονίζει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × two =