αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 9 κινήσεις για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου

Οι 9 κινήσεις για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου

Η προσέλκυση πελατών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να είναι μια πρόκληση από μόνη της. Το να αγοράσουν, όμως, είναι ένα άλλο θέμα εξ ολοκλήρου. Εάν 100 άτομα επισκέπτονται το κατάστημά σας, 50 μπορεί να περιηγηθούν στα προϊόντα σας, 10 να προσθέσουν αντικείμενα στο καλάθι και ίσως 2 να αγοράσουν.

Παρακάτω θα βρείτε 9 συμβουλές, έτσι όπως τις παραθέτει το jnbc.gr, για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε αυτά τα ποσοστά μετατροπών.

  1. Επισημάνετε τι προσφέρετε

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν ένας πελάτης περνά από το ηλεκτρονικό σας  κατάστημα είναι να δείξετε τι ακριβώς πουλάτε. Χρησιμοποιήστε την αρχική σελίδα για να παρουσιάσετε τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που προσφέρετε ή αναδείξτε μερικά από τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας. Όσα περισσότερα μπορείτε να προσφέρετε, τόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα δείξουν οι πελάτες.

  1. Πείτε στους πελάτες σας για τον εαυτό σας

Οι περισσότερες εταιρείες δεν θεωρούν ότι η σελίδα «σχετικά με εμάς» είναι σημαντική, αλλά θα εκπλαγείτε. Πείτε στον αναγνώστη τι υποστηρίζετε και όλα τα σχετικά με εσάς. Πολλοί άνθρωποι θα επιλέξουν να ψωνίσουν από μια εταιρεία εάν νιώσουν ότι την γνωρίζουν καλύτερα.

  1. Κάντε τους να σας εμπιστευτούν

Δείξτε στους πελάτες σας ότι είστε μια εταιρεία την οποία μπορούν να εμπιστευτούν. Χρησιμοποιήστε κριτικές πελατών για να δείξουν στους υποψήφιους πελάτες τι να αγοράσουν και να τους επιτρέψουν να αφήσουν το δικό τους σχόλιο όταν αγοράσουν από εσάς.

  1. Θυμηθείτε να συνδυάσετε τις πωλήσεις σας

Δεν πρέπει να πιέσετε έναν πελάτη να αγοράσει άλλο προϊόν, αλλά είναι πάντα καλή ιδέα να δείξετε τα αντικείμενα που μπορεί να τους ενδιέφεραν. Εάν έχουν ήδη αγοράσει κάτι από εσάς, είναι πιο πιθανό να ρίξουν μια ματιά σε αυτά που προτείνετε.

  1. Χρησιμοποιήστε on site recovery cart

Τα καλάθια αγοριών (carts) εγκαταλείπονται συνεχώς, αλλά μπορείτε να τα αποθηκεύσετε. Δοκιμάστε ένα σύστημα επιτόπιας ανάκτησης όπου μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση στους πελάτες εάν ολοκληρώσουν την αγορά εκείνη τη στιγμή.

  1. Μην δοκιμάζετε να μετατρέπετε όλο το traffic σε πώληση

Ακούγεται ωραίο το να δοκιμάσετε και να μετατρέψετε το 100% του traffic σας, αλλά στην πραγματικότητα απλά δεν θα συμβεί. Αντ’ ‘αυτού, δοκιμάστε  τη μετατροπή των επισκεπτών που ταιριάζουν με τα προφίλ αγοραστών σας, καθώς είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν.

  1. Ενθαρρύνετέ τους να το μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media

Όταν κάποιος μόλις αγόρασε από εσάς, αισθάνεται καλά για εσάς και με αυτό που προσφέρετε. Τώρα είναι η στιγμή να τους ζητήσετε να μοιραστούν την αγορά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό μπορεί να βοηθήσει να γίνει το κατάστημα σας ευρέως γνωστό, και μπορείτε ακόμη, αν θέλετε, και να κάνετε προσφορές εάν ο πελάτης μοιραστεί την εμπειρία του.

  1. Γράψτε εξαιρετικές περιγραφές προϊόντων

Ο content expert John Lane στο Elite Assignment Help λέει: «Μια καλή περιγραφή του προϊόντος θα βοηθήσει πολύ στην επίτευξη αυτής της πώλησης. Βεβαιωθείτε ότι γράφετε περιγραφές που υποδεικνύουν τα οφέλη του προϊόντος στους πελάτες και μιλάτε άμεσα σε αυτούς. »

  1. Εξετάστε το SEO σας

Το SEO είναι σημαντικό παντού στον ιστότοπό σας, οπότε εξετάστε στο πώς στοχεύετε τους κατάλληλους ανθρώπους με το δικό σας SEO. Εάν προσελκύετε ενδιαφερόμενο κοινό, είναι πολύ πιθανότερο να αγοράσουν από εσάς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − fourteen =