αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 8 τρόποι με τους οποίους οι leaders σπαταλάνε λάθος τον χρόνο τους. Μήπως κάνεις κι εσύ κάτι από αυτά;

Οι 8 τρόποι με τους οποίους οι leaders σπαταλάνε λάθος τον χρόνο τους. Μήπως κάνεις κι εσύ κάτι από αυτά;

Το Forbes κάποτε είχε σημειώσει κάτι πολύ σωστό σε άρθρο του: Το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή δεν είναι η υγεία, οι φίλοι ή τα χρήματα. Είναι ο χρόνος. Όσο χρόνο ξοδεύεις, μετά δεν μπορείς να τον πάρεις πίσω. Ούτε μπορείς να… δανειστείς χρόνο. Πρέπει να τον χρησιμοποιείς με σύνεση και να απολαμβάνεις τη διαδρομή.

Όλοι έχουμε τα ίδια 1.440 λεπτά κάθε μέρα. Το ερώτημα είναι αν τα χρησιμοποιούμε σωστά. Πολύ δεν το κάνουν. Ακόμα και κάποιοι μεγάλοι leaders σπαταλάνε λάθος τον χρόνο τους. Το αμερικανικό inc.com, παραθέτει 8 συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους πολλοί leaders ξοδεύουν λάθος τον χρόνο τους. Είναι αυτά που πρέπει να αποφύγεις.

1# Απόσπαση προσοχής: Οι leaders που έχουν πολλά να κάνουν, αντιμετωπίζουν συνήθως και ένα πρόβλημα. Τους αποσπάται η προσοχή. Κανείς δεν μπορεί να μείνει εστιασμένος 100% σε ένα task, όμως η απόσπαση της προσοχής μπορεί να σε κάνει μη παραγωγικό. Οργάνωσε τον χρόνο και τον χώρο σου έτσι, ώστε να μπορείς να ολοκληρώσεις τις δουλειές που θες, χωρίς να σε ενοχλεί τίποτα άλλο.

2# Δεύτερες σκέψεις για τις αποφάσεις: Όταν πάρεις μια απόφαση, δώσε όλες σου τις δυνάμεις εκεί. Αρκετοί leaders είναι αναποφάσιστοι. Ακόμα και όταν κάνουν μια επιλογή, μετά αναλώνονται σε δεύτερες σκέψεις. Και σπαταλάνε πολύ χρόνο.

3# Υπάρχουν αυτοί που θα σου κάνουν μόνιμη κριτική: Το feedback είναι χρήσιμο. Όμως πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν θα πιστεύουν στις δυνατότητες σου. Και θα σου κάνουν μόνο κριτική. Μπορεί απλά να έχουν μια άλλη οπτική. Άσε τους στην άκρη, και εστίασε στους στόχους σου.

4# Στενόμυαλοι leaders: Κάποιοι πέφτουν στην παγίδα, και «απομονώνονται». Δεν βλέπουν ιδέες και καινοτομίες που μπορεί να έρθουν από έξω. Προσπάθησε πάντα να διευρύνεις τους ορίζοντες σου.

5# Προσπαθώντας να τους ευχαριστήσεις όλους: Όταν προσπαθείς να τους ευχαριστήσεις όλους, είναι πιθανο να μην ευχαριστήσεις κανένα. Εστίασε στο target group που σε ενδιαφέρει περισσότερο.

6# Φόβος για λάθη: Εσύ και τα μέλη της ομάδας σου θα κάνετε λάθη σε βάθος χρόνου. Αλλά δεν πρέπει να ανησυχείς για αυτά. Άλλωστε, δεν γίνεται να εφαρμόσεις μεγάλες καινοτομίες χωρίς να κάνεις λάθη.

7# Αποδιοργάνωση: Όταν πας να κάνεις πολλά πράγματα μαζί, ίσως να καταλήξεις να είσαι πλήρως αποδιοργανωμένος. Φρόντησε να βάλεις μια τάξη -τόσο στο μυαλό σου όσο και στον χώρο σου- και χτίσε τις κατάλληλες συνήθειες που θα σε κάνουν πιο οργανομένο. Ετσι ώστε να είσαι πιο παραγωγικός στη δουλειά σου.

8# Αδυναμία στην ανάθεση καθηκόντων: Όποια κι αν είναι η θέση σου, δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Πρέπει να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες, στους οποίους θα αναθέσεις διάφορα tasks. Αν αποτύχεις σε αυτό, μάλλον θα καταλήξεις να δουλεύεις ατελείωτες ώρες, χωρίς να είσαι παραγωγικός. Και θα σπαταλάς χρόνο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + 6 =