αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΟι 8 μεγάλοι «παίχτες» που θέλουν να πάρουν στα χέρια τους την Αττική Οδό

Οι 8 μεγάλοι «παίχτες» που θέλουν να πάρουν στα χέρια τους την Αττική Οδό

Η χρονιά που θα κρίνει το μέλλον της Αττικής Οδού μόλις ξεκίνησε. Ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ μπαίνει στην πιο κρίσιμη φάση του και στο επόμενο διάστημα περιμένουμε τις αποφάσεις που θα ληφθούν για την υποβολή των προσφορών.

Σήμερα, στον διαγωνισμό συμμετέχουν οκτώ συνολικά σχήματα.

  1. ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
  2. GRUPPO FININC – INC SpA
  3. Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και «FS ARK HOLDCO S.a.r.l.»
  4. Ένωση προσώπων «VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.»
  5. Ένωση προσώπων «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE»
  6. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «ΙΝΤΡΑΚΑΤ- BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A.» και «RUBICONE BIDCO S.A.»
  7. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.AR.L.» και «FINCOPINFRASTRUCTURE LTD»
  8. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «VAUBAN» – «DIF» – «EGIS»

Μεγάλος στόχος είναι η ολοκλήρωση του διαγωνισμού πριν ολοκληρωθεί η τρέχουσα περίοδος παραχώρησης που είναι ο Οκτώβριος του 2024. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να ακολουθηθεί ένας αυστηρός οδικός χάρτης.

Δηλαδή να έχουμε τον προσωρινό ανάδοχο μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2023, να ξεκινήσουν οι προσυμβατικές διαδικασίες το αργότερο στις αρχές του 2024 και μέχρι το καλοκαίρι του ίδιου έτους να πέσουν οι υπογραφές.

Ο νέος ανάδοχος θα αναλάβει στη συνέχεια την υφιστάμενη Αττική Οδό για μια περίοδο 25 επιπλέον ετών. Θα αναλάβει την χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του άξονα. Το διόδιο με το οποίο θα ξεκινήσει την παραχώρηση έχει οριστεί σε 2,50 ευρώ δηλαδή κατά 30 λεπτά φθηνότερο από αυτό που ισχύει σήμερα σε όσους χρησιμοποιούν τον αστικό αυτοκινητόδρομο.

Κατά τη διάρκεια της σύμβασης θα παραλάβει και την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη στη Λυκόβρυση. Το κόστος του έργου το ανέλαβε το δημόσιο μέσω της διενέργειας δημόσιου διαγωνισμού ο οποίος είναι στα πρόθυρα της εκκίνησης της κατασκευής.

Πηγή: news247.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one + ten =