αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγεις τα sliders στο site σου

Οι 7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγεις τα sliders στο site σου

Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν τα sliders της ιστοσελίδας σας είναι πραγματικά χρήσιμα; Η αλήθεια είναι ότι μόνο το 1% των επισκεπτών ενός website κλικάρει πάνω σε ένα slider και συνήθως μόνο στην πρώτη όψη του. Το ποσοστό αυτό μας έβαλε σε σκέψεις για το πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι ένα slider και εάν τελικά πετυχαίνει τον σκοπό του. Επειδή λοιπόν στον κόσμο του UX Design τίποτα δεν μένει στάσιμο, συγκεντρώσαμε όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι τα sliders είναι ήδη ξεπερασμένα.

Οι στατικές εικόνες είναι το νέο trend

Εάν πιστεύετε ότι οι κινούμενες εικόνες κάνουν το website σας διαδραστικό, κάνετε μεγάλο λάθος. Ένα στοιχείο που κινείται διαρκώς, αποσυντονίζει τον χρήστη και τελικά μπορεί να τον οδηγήσει στην αντίθετη από την επιθυμητή ενέργεια.

Αναθεωρήστε λοιπόν όσο είναι νωρίς τη σχέση σας με τα κινούμενα στοιχεία και τολμήστε το προφανές: στοχευμένες στατικές εικόνες που έχουν επιλεγεί ακριβώς, για να αναδείξουν συγκεκριμένα στοιχεία-προϊόντα του site σας. Πολύ σωστά καταλάβατε! Οι στατικές εικόνες είναι το νέο trend του UX Design.

Επικεντρωθείτε στα σημαντικά

Τα sliders δεν αποτελούν τον καλύτερο τρόπο, για να προωθήσετε τα προϊόντα της επιχείρησής σας. Και αυτό διότι δεν αποπνέουν σιγουριά, αντίθετα θα λέγαμε πως δίνουν μια εντύπωση ανασφάλειας για το προφίλ και τις δυνατότητες της εταιρείας σας.

Αν δεν είστε εσείς οι ίδιοι σε θέση να επιλέξετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, πώς θα επιλέξουν οι επισκέπτες της σελίδας σας; Σκεφτείτε λοιπόν ακριβώς το στοιχείο που κάνει την εταιρεία σας ξεχωριστή και τοποθετήστε το στο προσκήνιο!

Τα sliders ρίχνουν το conversion rate

Μην έχετε αυταπάτες. Tα sliders σε καμία περίπτωση δεν βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη. Αντίθετα, θα λέγαμε πως πιάνουν μεγάλο χώρο μέσα στο site, με αποτέλεσμα να αποκρύπτουν σημαντικό μέρος του περιεχομένου, με το οποίο θα έπρεπε να αλληλεπιδράσουν οι χρήστες του website σας.

Εάν λοιπόν σας ενδιαφέρουν οι αποδόσεις του conversion rate, μείνετε μακριά από τα sliders.

Δεν ταιριάζουν σε mobile websites

Πόσο εύχρηστα μπορεί να είναι τα sliders σε mobile websites; Η απάντησή είναι… καθόλου! Σκεφτείτε πως ένας mobile χρήστης δυσκολεύεται ήδη να περιηγηθεί σε sites που δεν είναι responsive, η ύπαρξη λοιπόν ενός όχι και τόσο responsive στοιχείου, όπως είναι τα sliders, δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία περιήγησης.

Κάνουν τους χρήστες να χάνουν τον έλεγχο

Όλοι μας θέλουμε να έχουμε τον έλεγχο αυτού που κάνουμε. Ένα slider όμως που αλλάζει όψεις αυτόματα κάνει τους χρήστες να χάνουν τον έλεγχο της περιήγησης. Δεν διαβάζουν όλοι οι χρήστες με την ίδια ταχύτητα, επομένως από μόνο του ένα slider με αυτόματη κίνηση μπορεί να αποβεί ενοχλητικό.

Tip: Εάν παρόλα αυτά δεν μπορείτε να αποφύγετε το slider ρυθμίστε το, ώστε να μην κινείται αυτόματα.

Αυξάνουν την ταχύτητα φόρτωσης

Για να ανοίξει ένα slider θα πρέπει πρώτα να φορτώσει ένας μεγάλος αριθμός resources: background εικόνες, κείμενα, javascript και CSS αρχεία. Είναι φανερό πως όλα αυτά μειώνουν την ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει αυτόματα σε υψηλό bounce rate.

Αποπροσανατολίζουν παρά διευκολύνουν

Ένα από τα UX Trends για το 2017 είναι η προσαρμογή του design στην ηλικία του target market στο οποίο στοχεύετε. Όσον αφορά τα sliders, οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες υπάρχει περίπτωση να τα θεωρήσουν διαφημιστικό περιεχόμενο και να τα προσπεράσουν.

Όταν λοιπόν το προϊόν σας απευθύνεται σε ομάδες που δεν είναι εξοικειωμένες με το διαδίκτυο, κρατήστε τον σχεδιασμό όσο πιο minimal γίνεται και προτιμήστε καλύτερα στατικές εικόνες.

Πηγή: DevelopGreece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × five =