αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Οι 5 λόγοι για τους οποίους παραιτήθηκα από την Google, μετά από 13 χρόνια»: Ένας προγραμματιστής εξηγεί

«Οι 5 λόγοι για τους οποίους παραιτήθηκα από την Google, μετά από 13 χρόνια»: Ένας προγραμματιστής εξηγεί

Ναι, μια θέση εργασίας στη Google, είναι ένα όνειρο για τους περισσότερους ανθρώπους- ειδικά στο τεχνολογικό πεδίο. Δεν είναι τυχαίο, ότι ο τεχνολογικός κολοσσός είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς εργοδότες παγκοσμίως, και λαμβάνει κάθε χρόνο περίπου 2 εκατ. βιογραφικά. Κι όμως, για κάποιους η εργασία εκεί δεν είναι… και το καλύτερο που μπορεί να συμβεί.

Σε ένα blog post του, ο senior software engineer, Steve Yegge, εξηγεί γιατί αποφάσισε να παραιτηθεί από την Google, μετά από 13 ολόκληρα χρόνια εργασίας εκεί. Ο ίδιος άνθρωπος, είχε εργαστεί πριν και στην Amazon. Ο έμπειρος προγραμματιστείς σημειώνει ότι η Google δεν είναι πλέον η πρωτοπόρα εταιρία που ήταν κάποτε. Και παραθέτει 5 λόγους που το οδήγησαν στην «μεγάλη έξοδο».

1- Η Google δεν παίρνει ρίσκα: Όπως εξηγεί ο Yegge, η Google επικεντρώνεται στο να προστατεύσει την τεχνολογία και τις ιδέες της. Και όχι στο να κάνει τολμηρά βήματα. Δεν παίρνει μεγάλα ρίσκα, κάτι που είναι απαραίτητο για την «πραγματική καινοτομία».

2- Πρόβλημα πολιτικής: Η Google πλέον εφαρμόζει συγκεκριμένες πολιτικές στο εσωτερικό της. Όλα δείχνουν να είναι μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια. Κάτι που σε κάνει «αργοκίνητο» στην λήψη νέων αποφάσεων. Ενώ σίγουρα δεν έχεις και τεράστια γκάμα επιλογών στα χέρια σου.

3- Η Google είναι αλαζονική: Ως επί το πλείστον, η Google απασχολεί ταπεινά άτομα, λέει ο Yegge, αλλά η εταιρεία ως σύνολο είναι αλαζονική. Ο Οργανισμός νιώθει ανίκητος. Έτσι, ακόμα κι αν κάποιοι εργαζόμενοι είναι έξυπνοι, η εταιρία έχει μια τάση εφησυχασμού και επίσης δεν έρχεται σε επαφή με τους πελάτες.

4- Οι προσπάθειες καινοτομίας της Google είναι ανεπιτυχείς: Σύμφωνα με τον Yegge, η εταιρία έχει πολλές αποτυχημένες προσπάθειες καινοτομίας, μέσα στα χρόνια. Όπως σημειώνει, η εταιρία προσπαθεί να «επιβάλει» προϊόντα στους καταναλωτές, κάτι που δεν έχει θετικά αποτελέσματα και δέχεται έντονη κριτική. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν οι εργαζόμενοι της Google, αλλά η ηγεσία συνεχίζει να αποτυγχάνει στο εν λόγω κομμάτι.

5- Η Google δεν είναι πλέον εστιασμένη στον πελάτη: Η χειρότερη αμαρτία της Google, λέει ο Yegge, είναι ότι έχει αλλάξει και από την εστίαση στον πελάτη, έχει πάει στην εστίαση στον ανταγωνισμό. Πάντα κοιτά το τι κάνουν οι άλλες εταιρίες και κινείται κυρίως με βάση αυτό. «Εν ολίγοις, η Google πλέον δεν είναι ένα μέρος έμπνευσης για να εργαστείς», καταλήγει ο προγραμματιστής.

O Steve Yegge

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 1 =