αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 5 καλύτερες στρατηγικές για να κατασκοπεύσεις τους ανταγωνιστές σου

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές για να κατασκοπεύσεις τους ανταγωνιστές σου

Υπάρχει μια άποψη που λέει ότι δεν πρέπει να κοιτάς καν τους ανταγωνιστές σου. Το μόνο που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι οι δικοί σου πελάτες. Οι αυτοί που θα μπορούσαν να γίνουν πελάτες σου. Να εστιάζεις στο πως θα λύσεις ένα πρόβλημα τους και θα κάνεις την ζωή τους καλύτερη.

Μάλιστα. Καλά όλα αυτά. Τώρα όμως θα μιλήσουμε για κάτι άλλο. Για το πως ακριβώς θα κατασκοπεύσεις τους ανταγωνιστές σου! Στην εποχή μας αρκεί να φτιάξεις ένα website, να βρεις έναν τρόπο πληρωμής και αμέσως έχεις μια δική σου «εταιρία», την οποία μπορείς να αναπτύξεις. Αλλά μάντεψε: Το ίδιο ακριβώς μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Άρα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

Όπως σημειώνει το Entrepreneur.com, δεν είναι κακό να κοιτάς τον ανταγωνισμό. Μπορεί μάλιστα να πάρεις στοιχεία από εκεί και να τα εξελίξεις. Παρακάτω ακολουθούν οι 5 καλύτερες στρατηγικές, για να κάνεις αυτή… την κατασκοπεία.

1# Διάβασε τα sites τους: Ναι είναι εύκολο. Κάνε ένα κλικ στις ιστοσελίδες τους. Δες τι παρέχουν και πως το διαφημίζουν. Μετά, σε βάθος χρόνου, εξέτασε τι αλλαγές κάνουν. Και κάνε τις κινήσεις σου.

2# Παρακολούθα τα social media τους: To παιχνίδι πλέον παίζεται στα social media. Δες τι ποστάρουν εκεί οι ανταγωνιστές και επίσης τι ανταπόκριση έχει. Κάτι που πάει καλά για αυτούς, πιθανόν θα πάει καλά και για εσένα. Έτσι ίσως θα αποφύγεις αποτυχημένα «πειράματα», ξοδεύοντας άσκοπα χρήματα. Αλλά φυσικά τα «πειράματα» πάντα χρειάζονται, μην τα αμελέις τελείως.

3# Δες τα reviews που τους αφορούν: Πως αξιολογούν οι απλοί χρήστες τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των ανταγωνιστών; Κάτι που αρέσει, πιθανόν θα αρέσει αν το κάνεις και εσύ. Ίσως κάπως παραλλαγμένο ή πιο καινοτόμο. Αν από την άλλη κάτι έχει «βυθηστεί» στις κριτικές, μάλλον μην το δοκιμάσεις. Μην ξεχνάς ότι απευθύνεστε σχεδόν στο ίδιο κοινό.

4# Εγγραφείτε στις mailing lists τους: Γράψου στις ανοιχτές λίστες με email που έχουν. Όχι μόνο θα είστε ενήμεροι για τις προωθητικές ενέργειες που ξάνουν ή για τυχόν νέες κυκλοφορίες που βγάζουν στην αγορά, αλλά θα δείτε από πρώτο χέρι επίσης τη γλώσσα που χρησιμοποιούν.

5# Δοκίμασε τα προϊόντα τους: Ναι δοκίμασε αυτό που παράγουν οι ανταγωνιστές. Έτσι θα διαπιστώσεις τι κάνουν καλά και τι όχι. Σαν απλός χρήστης. Στην συνέχεια θα μπορέσεις να αποφασίσεις που ακριβώς θες να διαφοροποιηθείς εσύ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − 4 =