αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 4 ψευδαισθήσεις που έχουν οι επιχειρηματίες (και πρέπει οπωσδήποτε να τις αποφύγεις)

Οι 4 ψευδαισθήσεις που έχουν οι επιχειρηματίες (και πρέπει οπωσδήποτε να τις αποφύγεις)

Ναι, η οικοδόμηση μιας επιχείρησης από το μηδέν, είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι. Αλλά δεν οδηγεί πάντα στην επιτυχία. Περίπου 8 στις 10 καινοτόμες επιχειρήσεις τερματίζουν την λειτουργία τους πολύ σύντομα. Τι μπορεί να πάει λάθος σε αυτές; Πολλά. Αλλά ένα βασικό πρόβλημα που έχουν αρκετοί ιδρυτές, είναι ότι νομίζουν πως ξέρουν πράγματα… που τελικά δεν ξέρουν.

Έχουν ψευδαισθήσεις. Όπως εξηγεί σε άρθρο του το Entrepreneur.com, είναι αυτές που μπορούν να σε οδηγήσουν στην αποτυχία χωρία καν να το καταλάβεις. Εδώ είναι οι 5 βασικές ψευδαισθήσεις που έχουν οι επιχειρηματίες. Και πρέπει οπωσδήποτε να τις αποφύγεις.

1# Ψευδαίσθηση της γνώσης: Είναι πολλοί ιδρυτές που νομίζουν ότι έχουν όλες τις απαντήσεις. Για όλα τα τμήματα και τις ειδικότητες της εταιρίας. Όμως είναι δύσκολο να τα ξέρεις όλα. Μην πέσεις σε αυτή την παγίδα.

2# Κοιτούν μόνο το «τώρα»: Είναι σαν τις σχέσεις. Νομίζουμε ότι η σχέση που έχουν τώρα με κάποιον/α είναι η σημαντικότερη της ζωής μας. Μόλις όμως αυτή τελειώσει και περάσει κάποιος καιρός, καταλαβαίνουμε ότι ίσως δεν ήταν κάτι «αναντικατάστατο». Δες τα πράγματα πιο σφαιρικά, και μην εστιάζεις μόνο σε αυτά που έχεις μπροστά σου τώρα.

3# IKEA effect: Οι άνθρωποι αγαπούν λίγο παραπάνω τα έπιπλα των IKEA επειδή έχουν επενδύσει χρόνο για να τα φτιάξουν οι ίδιοι. Έτσι γίνεται και στις επιχειρήσεις. Αυτοί που έχουν κοπιάσει μέσα σε μια επιχείρηση, συχνά δεν έχουν αντικειμενική οπτική για αυτή. Ζήτα feeback από ανθρώπους που δεν έχουν «συνδεθεί» με το project σου.

4# … ούτε feedback από φίλους: Πολλές φορές ζητάμε την γνώμη των φίλων μας για κάτι. Αυτό δεν είναι κακό. Όμως επειδή ακριβώς σε αγαπούν, ούτε αυτοί έχουν αντικειμενική κρίση για εσένα. Μια επιλογή είναι να ζητήσεις feedback από έναν ευρύτερο κύκλο. Η άλλη επιλογή είναι να απευθυνθείς σε φίλους, αλλά να τους πεις ότι η γνώμη είναι για το project κάποιου άλλου ανθρώπου.

5# Η διαφορά του «αγοράζω» από το «λέω ότι θα αγοράσω»: Όταν οι άνθρωποι σου λένε ότι θα αγοράσουν το προϊόν που σκοπεύεις να βγάλεις στην αγορά, μην τους πιστέψεις. Είναι πιθανό να μην το κάνουν τελικά. Θέλεις να κάνεις ένα πραγματικό τεστ; Τότε πούλα τους τώρα το προϊόν σου. Και δες πόσες προ-κρατήσεις θα έχεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 + 9 =