αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 4 τύποι ανθρώπων που πρέπει να έχεις στο δίκτυο σου (και δες τι θα σου προσφέρουν)

Οι 4 τύποι ανθρώπων που πρέπει να έχεις στο δίκτυο σου (και δες τι θα σου προσφέρουν)

Είναι αλήθεια, ότι ο δρόμος προς την επιχειρηματική επιτυχία, είναι στο μεγαλύτερο κομμάτι του μοναχικός. Πολλές ώρες δουλειάς, λίγος ελεύθερος χρόνος, λίγοι άνθρωποι που θα καταλάβουν την ιδέα και το όραμα σου. Εδώ κάπου θα σταθούμε τώρα. Στους ανθρώπους που πρέπει να έχεις στο δίκτυο σου, κατά τη διάρκεια αυτή της διαδρομής. Το Thrive Global παραθέτει τους 4 τύπους ανθρώπων που πρέπει να έχεις δίπλα σου.

Μην ξεχνάς, ότι θα υπάρξουν σίγουρα στιγμές που θα χρειαστείς βοήθεια και υποστήριξη. Τότε, οι άνθρωποι που είναι τριγύρω σου, θα… αναλάβουν δράση. Αν είναι τα σωστά άτομα. Διότι σε διαφορετική περίπτωση τα αποτελέσματα μπορεί να είναι δυσάρεστα. Παρακάτω ακολουθούν οι 4 τύποι ανθρώπων που είναι χρήσιμο να έχεις δίπλα σου, και τι μπορεί να σου προσφέρουν.

1# Υποστηρικτικοί φίλοι: Χρειάζεσαι υποστηρικτικούς φίλους. Όχι αυτούς που έχεις στα social media, που πατούν like σε κάθε ανάρτηση και φωτογραφία που ανεβάζεις. Ούτε τους «frenemies», που υποδύονται τους φίλους σου, αλλά δεν είναι χαρούμενοι όταν κάτι καλό σου συμβαίνει. Χρειάζεσαι πραγματικούς φίλους, με τους οποίους θα είσαι κοντά, και θα τους εμπιστεύεσαι.

2# Coach ή μέντορας: Πρέπει να βρεις έναν άνθρωπο που κάποτε ήταν εκεί που είσαι εσύ σήμερα. Και θα λειτουργήσει ως μέντορας ή coach. Είναι αυτός που μπορεί να σου δώσει χρήσιμες συμβουλές για να φτάσεις στον στόχο σου.

3# Έναν συνεργάτη που θα σου λέει την πρόοδο: ΟΚ, αυτός μπορεί να είναι ο μέντορας σου ή κάποιος φίλος. Θέλεις ένα άτομο στο οποίο θα μπορείς να παραθέτεις τις σκέψεις και τα αποτελέσματα σου, και αυτός θα σου λέει ευθέως την πρόοδο σου. Έτσι θα βλέπεις αν βαδίσεις στο σωστό δρόμο, προς τον στόχο σου. Μπορεί να κάνεις κάτι λάθος, το οποίο να μην το βλέπεις. ‘Η να υπάρχει κάποια ευκαιρία που δεν πρέπει να παραβλέψεις.

4# Μια ομάδα ομοϊδεατών: Ναι, είναι απαραίτητοι. Είναι οι άνθρωποι που μοιράζονται τους στόχους, τις αξίες και τις φιλοδοξίες σας. Θα μπορούν να σε καταλάβουν, κάθε στιγμή. Θα καταλάβουν πως πορεύεσαι στο ταξίδι σου, επειδή και αυτοί πιθανότατα πορεύονται σε κάποιο παρόμοιο ταξίδι. Αν είσαι π.χ. επιχειρηματίας, θα μπορούσε και αυτή η ομάδα να αποτελείται από επιχειρηματίες. Θα καταλαβαίνεστε, χρησιμοποιώντας μόλις λίγες λέξεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 + four =