αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 4 τρόποι για να διαχειριστείς τους «ατίθασους» εργαζομένους

Οι 4 τρόποι για να διαχειριστείς τους «ατίθασους» εργαζομένους

Υπάρχουν ένας ή περισσότεροι τέτοιοι, μέσα σε σχεδόν κάθε εταιρία. Είναι οι «ατίθασοι» εργαζόμενοι. Αυτοί που συχνά έρχονται σε κόντρα με την στρατηγική της επιχείρησης, δεν θέλουν να λογοδοτούν πολύ, ενώ λαμβάνουν πρωτοβουλίες και κάνουν δικές τους κινήσεις (οι οποίες κάποιες φορές έχουν καταστροφικά αποτελέσματα). Και τι κάνουν οι Managers με αυτούς τους εργαζομένους; Συνήθως τους απολύουν.

Όμως η πραγματική «μαεστρία» για έναν Manager, δεν είναι να απολύσει έναν τέτοιον εργαζόμενο. Πρέπει να μπορέσει να τον διαχειριστεί σωστά. Και να τον μετατρέψει σε ένα απόλυτα παραγωγικό «γρανάζι» της ομάδας. Το Entrepreneur.com, παραθέτει τις 4 κινήσεις που πρέπει να κάνεις, για να διαχειριστείς τους «ατίθασους» εργαζομένους.

1# Να νοιάζεσαι για τους εργαζομένους σου: Είναι σημαντικό να δείχνεις ότι νοιάζεσαι για τα μέλη της ομάδας σου. Είναι ένα κίνητρο για να εργαστούν πιο παραγωγικό. «Οι εργαζόμενοι που νιώθουν λιγότερη εμπιστοσύνη από τον διευθυντή τους ασκούν λιγότερη προσπάθεια, είναι λιγότερο παραγωγικοί και είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν τον οργανισμό» σημειώνει το Harvard Business Review.

2# Διαχειρίσου συμπεριφορές, όχι ανθρώπους: Μην στοχοποιείς ανθρώπους. Αν κάποιος έχει μια λάθος συμπεριφορά, εστίασε σε αυτή. Κα προσπάθησε να του δώσεις την σωστή κατεύθυνση στην οποία πρέπει να κινηθείς.

3# Βοήθα τους να πετύχουν: Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν εύκολα συμπεριφορές και συνήθειες. Ειδικά αν αυτό πρέπει να γίνει μέσα σε μια νύχτα. Φτιάξε ένα πλάνο με συγκεκριμένους χρόνους και στόχους, και βοήθα τους «ατίθασους» εργαζομένους να φτάσουν στην επιτυχία.

4# Βρες τις πολύτιμες δεξιότητες τους: Όλοι έχουν τα δυνατά τους σημεία. Αρκεί να τα εντοπίσεις. Μπορεί να χρειαστεί ακόμα και να αλλάξεις θέση σε έναν εργαζόμενο. Το ζητούμενο είναι να αξιοποιήσεις τα καλά skills του και να γίνει αποδοτικός.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − four =