αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 4 κανόνες που πρέπει να εφαρμόζεις απαραίτητα στα emails σου

Οι 4 κανόνες που πρέπει να εφαρμόζεις απαραίτητα στα emails σου

Το έχουμε ξανά πει: Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων emails. Όταν ανοίγεις το πρωί το inbox σου, είναι πιθανό να βρεις πάρα πολλά μηνύματα. Ακόμα περισσότερα συνεχίζουν να έρχονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κάποια είναι χρήσιμα, κάποια άλλα όχι τόσο. Το σίγουρο είναι, ότι μέσα σε αυτό το περιβάλλον, πολλά μηνύματα μένουν αναπάντητα.

Το CNBC παραθέτει τους 4 κανόνες που πρέπει να ακολουθείς οπωσδήποτε στα emails σου. Για να κάνεις καλή εντύπωση στην άλλη πλευρά και για να έχεις περισσότερες πιθανότητες να λάβεις απάντηση. Δες παρακάτω τους κανόνες, και κράτα τις σημειώσεις σου.

1- Εξατομίκευση: Η εξατομίκευση είναι το μυστικό για να δημιουργήσεις το τέλειο email, σύμφωνα με τον email expert και συγγραφέα,  Danny Rubin. Όταν το μήνυμα σας «εφάπτεται» στον παραλήπτη είναι πιο πιθανό να διαβαστεί και να απαντηθεί. Το ίδιος πρέπει να κάνεις, σε ένα follow up μετά από μαι συνέντευξη για δουλειά. Εκεί μπορείς να συμπεριλάβεις και μερικά από τα λόγια που είπε ο άλλος στη συνέντευξη.

2- Κάνε το μέσα σε 24 ώρες: Πήγες σε μια συνέντευξη για δουλειά ή σε ένα επαγγελματικό ραντεβού; Φρόντισε να στείλεις ένα email μέσα σε 24 ώρες, για να ευχαριστήσεις την άλλη πλευρά για τον χρόνο της. Γενικά, οι 24 ώρες είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεπερνιέται συχνά, όταν μιλάμε για emails. Αν κάποιος σου στείλει ένα μήνυμα, είναι καλό να απαντήσεις μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο.

3- Ονόματα στη γραμμή θέματος: Όπως είπαμε, πολλά emails δεν απαντώνται. Αρκετά δεν ανοίγονται καν. Γιατί; Διότι από τον τίτλο και μόνο κρίνονται αδιάφορα ή spam. Ένα tip εδώ, είναι βα χρησιμοποιήσεις ονόματα (αν ταιριάζουν), στο θέμα του email που στέλνεις. Είτε το δικό σου (αν σε γνωρίζει ο παραλήπτης), είτε άλλων ατόμων (αν δεν γνωρίζει εσένα). Για παράδειγμα, μπορείς να γράψεις «είμαι συνάδελφος του [όνομα], θα ήθελα να κάνουμε μια συνάντηση για συνεργασία». Αμέσως το email σου ξεφεύγει… από τη κατηγορία των spam και είναι πιθανό να ανοιχτεί και να απαντηθεί.

4- Όχι emojis: Ναι, το χαμόγελο είναι καλό στις Live συναντήσεις. Ωστόσο, στο online πεδίο, δεν βοηθά. Ειδικά αν το εξωτερικεύεις μέσω emojis. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Social Psychological and Personality Science, λέει ότι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα χαμογελαστά εικονίδια ως ένδειξη ανικανότητας. Και μάλλον ως έλλειψη σοβαρότητας επίσης…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 5 =