αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 4 κανόνες που εφαρμόζουν οι μάστερ της επικοινωνίας: Εξηγεί ο αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος Grant Cardone

Οι 4 κανόνες που εφαρμόζουν οι μάστερ της επικοινωνίας: Εξηγεί ο αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος Grant Cardone

Ο Grant Cardone έχει καταγράψει τη δική του διαδρομή προς την επιτυχία. Είναι αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος, best-seller συγγραφέας, ενώ είναι επίσης γνωστός για την ομιλίες που κάνει θέλοντας να εμπνεύσει και άλλους ανθρώπους.

Θυμηθείτε εδώ και την συνέντευξη που είχε δώσει ο διάσημος businessman στο It’s Possible.

Τώρα εστιάζει σε ένα πολύ χρήσιμο κομμάτι, που μπορεί να σε οδηγήσει την επιτυχία, ανεξάρτητα από το πεδίο που δραστηριοποιείσαι. Είναι η επικοινωνία. «Συχνά, πιστεύουμε ότι επικοινωνούμε ξεκάθαρα, αλλά δεν το κάνουμε» σημειώνει ο Cardone. Και κάπως έτσι το μήνυμα μας δεν φτάνει στην άλλη πλευρά, ούτε φυσικά μπορούμε να πείσουμε το ακροατήριο μας.

Τι μπορείς να κάνεις; Ο ίδιος παραθέτει 4 κανόνες που εφαρμόζουν οι μάστερ της επικοινωνίας. Μπορείς να τους αντιγράψεις.

Χρυσός κανόνας #1: Δείτε την οπτική των άλλων

«Όταν θέλετε να μεταδώσετε πληροφορίες, πιστεύετε ότι θα παραδοθούν καλύτερα εάν τις πείτε όπως θέλετε να τις πείτε; Ή μήπως είναι καλύτερο να λάβετε υπόψη την οπτική του άλλου; Πρέπει να λάβετε υπόψη την οπτική του άλλου. Πόσο καλύτερη συνεργασία θα είχα αν λάβω υπόψη την άποψη του άλλου;» λέει. Προσπάθησε να δεις τα δεδομένα από την πλευρά του άλλου. Και να εξηγήσεις αυτό που θες όσο καλύτερα γίνεται.

Χρυσός κανόνας #2: Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή

Πάντα να επικοινωνείτε με πολλούς τρόπους. Πρέπει να πείτε αυτό που θέλετε, περισσότερες από μία φορές. Πρέπει να επικοινωνείτε με περισσότερους από έναν τρόπους. Εάν έχετε αφήσει ένα μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή, στείλτε ένα email. Εάν στείλατε ένα γραπτό μήνυμα, μιλήστε με τον άλλο αυτοπροσώπως. Εάν συναντηθήκατε πρόσωπο με πρόσωπο, στείλτε τις σημειώσεις της συνάντησής σας με τα στοιχεία των επακόλουθων ενεργειών σας. Πόσες φορές έχετε πάει σε μια σύσκεψη και έχετε φύγει με μια μακρά λίστα με οδηγίες δράσης, αλλά καταλήξατε να παρασυρθείτε από κάτι πιο επείγον; Πόσο χρήσιμο θα ήταν να λάβετε μια ανακεφαλαίωση μέσω email που θα συνοψίζει τις προτάσεις και τα βήματα δράσης;

Χρυσός Κανόνας #3: Μην κοιτάτε μόνο τον εαυτό σας

«Να σκέφτεστε πάντα ποιος άλλος χρειάζεται αυτές τις πληροφορίες. Δεν αρκεί να γνωρίζετε το σχέδιο, τη στρατηγική και το update. Η επικοινωνία είναι σαν το νόμισμα στις μπίζνες. Δεν έχει καμία αξία αν δεν κυκλοφορεί. Ακριβώς όπως τα μετρητά πρέπει να ρέουν, η επικοινωνία πρέπει να ρέει. Η επικοινωνία πρέπει να μοιράζεται. Η επικοινωνία πρέπει να αναμεταδοθεί» λέει ο Cardone.

Σκεφτείτε πού αλλού στην εταιρεία χρειάζεται να πάνε αυτές οι πληροφορίες. Ποιος άλλος χρειάζεται αυτές τις πληροφορίες για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε; Σκεφτείτε, ποιος άλλος χρειάζεται αυτά τα δεδομένα;

Χρυσός κανόνας #4: Ελέγξτε για να δείτε αν σας καταλαβαίνουν

Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι κατάλαβαν πραγματικά αυτό που εννοούσατε. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να ρωτήεις: «Μπορεί κάποιος να μου πει αυτό που μόλις είπα;». Αφού καταλάβουν τι εννοούσατε, ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι θα κάνουν αυτό που θέλετε. Μπορεί να είναι τόσο εύκολο όσο το να ρωτήσεις: «ΟΚ, τι θα κάνεις τώρα;». Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν επικοινωνείτε μέσω email ή κειμένου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − 9 =