αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 4 ερωτήσεις που πρέπει να κάνει κάθε μάνατζερ στους εργαζομένους του πριν από αυτές τις γιορτές

Οι 4 ερωτήσεις που πρέπει να κάνει κάθε μάνατζερ στους εργαζομένους του πριν από αυτές τις γιορτές

Είμαστε σε μια εποχή όπου ακόμα και οι εταιρίες… μπαίνουν σε γιορτινό mood. Αλλά καθώς πολλές ομάδες προετοιμάζονται για τις γιορτές προγραμματίζοντας περίτεχνα office parties, ομαδικά δώρα και πολλά άλλα, πιθανόν να μην αισθάνονται όλοι οι εργαζόμενοι χαρούμενοι.

Το γιορτινό κλίμα δεν είναι ικανό να εξαφανίσει τα προβλήματα που ίσως υπάρχουν μέσα σε μία εταιρία. Αν σε αυτό προσθέσουμε και το άγχος που μπορεί να νιώθουν κάποιοι εργαζόμενοι τρέχοντας να προλάβουν διάφορα deadlines πριν τις γιορτές, η ψυχολογία μπορεί να γίνει ακόμα πιο βαριά.

Αν είσαι μάνατζερ, δες αυτό που παραθέτει το inc.com: Προτού αρχίσετε να κοιτάτε προς όλα τα συναρπαστικά προγράμματα που σχεδιάζετε την επόμενη χρονιά, υπάρχουν 4 σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνει κάθε μάνατζερ στην ομάδα του για να βεβαιωθεί ότι παρέχει τη σωστή υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου- και όχι μόνο.

Πως μπορώ να σε βοηθήσω;

Είναι μια απλή ερώτηση, αλλά έχει τεράστια σημασία. Ως ηγέτες, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι υπάλληλοί μας εργάζονται αποτελεσματικά. Ωστόσο, πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι έχουν όλα όσα χρειάζονται στο οπλοστάσιό τους για να μπορέσουν να κάνουν τη δουλειά τους. Ζητώντας από τους υπαλλήλους σας μια γενική, ανοιχτή απάντηση, τους αφήνει το περιθώριο να μοιραστούν τα καθημερινά προβλήματα τους για πράγματα που πιθανώς δεν θα μπορούσατε να μαντέψετε μόνοι σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτρέψετε στους υπαλλήλους σας να ανοιχτούν με τρόπο που χτίζει διαρκή εμπιστοσύνη και παράλληλα να αισθάνονται ότι υποστηρίζονται από τους μάνατζερ.

Σας υποστηρίζω όπως πρέπει;

Η Νο. 1 δουλειά σας ως ηγέτης είναι να εμπνέετε και να υποστηρίζετε την ομάδα σας, γι’ αυτό οι καλοί ηγέτες πρέπει να έχουν επίγνωση εάν τα άλλα καθήκοντά τους τους κάνουν να υποστηρίζουν λιγότερο την ομάδα τους. Όλοι έχουμε στιγμές που η λίστα με τις υποχρεώσεις μας φαίνεται ατελείωτη, ειδικά την πολυάσχολη περίοδο των γιορτών. Ωστόσο, πρέπει να ελέγξουμε τους εαυτούς μας και να βεβαιωθούμε ότι δεν θέτουμε τις δικές μας προτεραιότητες εργασίας, εις βάρος της ομάδας μας. Με άλλα λόγια, μην φοβάστε να ζητήσετε από τους υπαλλήλους σας μια αξιολόγηση απόδοσης!

Ποιο είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σας αυτό το τρίμηνο;

Σε ποιον δεν αρέσει να γιορτάζει μεγάλες νίκες; Με τόσα πολλά projects που ολοκληρώνονται στο τέλος του έτους, τώρα είναι η ώρα να επενδύσετε πραγματικά στην ομάδα σας συγχαίροντας την για τις πρόσφατες επιτυχίες της. Αυτό ισχύει τόσο για επιτεύγματα μεγάλης κλίμακας (πχ μεγάλη βελτίωση των πωλήσεων ή ολοκλήρωση ενός project διάρκειας ενός έτους) όσο και για άλλες καθημερινές νίκες (όπως μια εξαιρετική αλληλεπίδραση με έναν πελάτη ή φοβερά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Αναγνωρίζοντας τα εξαιρετικά επιτεύγματα, χτίζετε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον που ενισχύει το ηθικό, ενισχύει τα κίνητρα και αυξάνει τη συνολική δέσμευση των εργαζομένων.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την επόμενη χρονιά;

Αν και μπορεί να είναι δελεαστικό να σκεφτείτε μόνο πώς μπορείτε να βοηθήσετε την ομάδα σας να διαχειριστεί αυτή την αγχωτική σεζόν βραχυπρόθεσμα, θα ήταν παράλειψη να μην μιλήσετε για τους μακροπρόθεσμους στόχους τους, κατά την επόμενη κατ’ ιδίαν συνάντηση πριν από τις διακοπές. . Το να γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι των εργαζομένων σας για το μέλλον είναι τόσο σημαντικό. Το να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με το πως βλέπουν τον εαυτό τους οι υπάλληλοί σας, βοηθά την ομάδα σας να αρχίσει να σκέφτεται πέρα ​​από τα καθημερινά tasks και καθήκοντά της και να αρχίσει να σχεδιάζει το μέλλον της στην εταιρεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 − one =