αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 1+3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις στο Linkedin, αν είσαι επιχειρηματίας ή startupper

Οι 1+3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις στο Linkedin, αν είσαι επιχειρηματίας ή startupper

Πολλοί ίσως εστιάζουν περισσότερο στο Facebook ή στο Instagram για να χτίσουν το business brand τους. Κι όμως, αν έχεις μια επιχείρηση ή startup είναι πολύ χρήσιμο να έχεις μια καλή παρουσία στο Linkedin. Εκεί μπορείς να συγκεντρώσεις γύρω σου ένα πιο επαγγελματικό κοινό, να βρεις νέους πελάτες και να κλείσεις ίσως συμφωνίες.

Η αρχή είναι να φτιάξεις μια Page στο Linkedin. Και μετά να ακολουθήσεις ακόμα 3 tips που θα δεις παρακάτω και σε θα βοηθήσουν να την αναπτύξεις.

1# Φτιάξε μια Linkedin Page: Το απλό personal profile δεν είναι κατάλληλο, αφού ενδείκνυται κυρίως για βιογραφικά ατόμων και δεν σας επιτρέπει να διαφημιστείτε. Αντίθετα, ένα company page σας επιτρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε followers και απεριόριστους fans. Ταυτόχρονα, σας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε δημόσια ή targeted posts, να κάνετε διαφημίσεις.

2# Συμπλήρωσε όλα τα πεδία: Τα Company Pages πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε τα παρακάτω βασικά στοιχεία:

  • Φωτογραφία profile και εξωφύλλου (Logo & Cover Image)
  • Περιγραφή της εταιρείας (Αbout us)
  • Website URL
  • Το Industry στο οποίο ανήκετε
  • Αριθμό των εργαζομένων (Company Size)
  • Είδος εταιρείας (Company Type)
  • Έτος Ίδρυσης (Year founded)
  • Τοποθεσία (Locations)

3# Πες στους συνεργάτες και στους υπαλλήλους σου να συνδεθούν με την Linkedin Page: Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παροτρύνετε τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς σας να προσθέσουν στο προσωπικό τους profile στο LinkedIn την ακριβή θέση που έχουν στην εταιρεία σας. Oι υπάλληλοί σας είναι η καλύτερη αφετηρία για τη δημιουργία online κοινού. Έχουν συνήθως πολλές επαφές από ανθρώπους του δικού σας industry, οι οποίοι παρατηρώντας τα profiles τους θα ανακαλύψουν και θα επισκεφτούν και τη σελίδα της εταιρείας σας.

4# Προώθηση και εκτός Linkedin. Μπορείτε να προωθήσετε την εταιρική σας σελίδα και σε άλλα digital κανάλια. Προσθέστε το LinkedIn Company Page στις εταιρικές υπογραφές των emails, στο blog και το website της εταιρείας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + twenty =