αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις στο Linkedin για να είσαι ένα βήμα πιο μπροστά από τους άλλους

Οι 3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις στο Linkedin για να είσαι ένα βήμα πιο μπροστά από τους άλλους

«Το LinkedIn είναι το πιο σημαντικό εργαλείο προσλήψεων στο διαδίκτυο», λέει η Phoebe Gavin, career & leadership coach. Εάν δεν το συμπληρώσετε σωστά, «το μόνο που κάνετε είναι να πυροβολείτε τα πόδια σας».

Τα βασικά στοιχεία του LinkedIn είναι αρκετά εύκολο να κατανοηθούν: Πρέπει η ενότητα “Πληροφορίες” να αντικατοπτρίζει αυτό που κάνετε και να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που θα προσελκύσουν στελέχη προσλήψεων από τον κλάδο σας. Και πρέπει επίσης το χρονοδιάγραμμα της εργασίας σας να παρέχει μια καλή λεπτομερή περιγραφή του τι έχετε καταφέρει σε κάθε ρόλο.

Υπάρχουν όμως και ορισμένες τακτικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε. Εάν τις χρησιμοποιείτε, «θα είστε ήδη πιο μπροστά από τους περισσότερους χρήστες του LinkedIn», λέει η Gavin στο CNBC.

Ακολουθούν τρεις τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το προφίλ σας.

Το banner είναι το «μεγαλύτερο οπτικό πλεονέκτημα» στο προφίλ σας

Το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι άνθρωποι όταν κάνουν κλικ στο LinkedIn σας είναι η φωτογραφία του banner σας. «Είναι το μεγαλύτερο οπτικό πλεονέκτημα στο προφίλ», λέει η Gavin, προσθέτοντας ότι «μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτήν την εικόνα».

Επωφεληθείτε από αυτό για να δώσετε μια ισχυρή πρώτη εντύπωση για το ποιος είστε ως επαγγελματίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ιστότοπους όπως το Canva.com ή να απευθυνθείτε σε φίλους γραφίστες για να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό σχέδιο και, στη συνέχεια, να επικαλύψετε αυτό το σχέδιο με κάποιο σχετικό κείμενο. Περιγράψτε «τον εαυτό σας ως επαγγελματία με τρόπο που βοηθά τους ανθρώπους να καταλάβουν αμέσως ποιοι είστε», λέει η Gavin. Και μην φοβάστε να καυχηθείτε.

Τα επιλεγμένα links είναι ένας «εξαιρετικός τρόπος για να αποδείξετε» την δουλειά σας

Κάτω από το banner και το ανώτερο τμήμα του προφίλ βρίσκεται η ενότητα των επιλεγμένων συνδέσμων.

«Εάν η εργασία σας ή κάτι που κάνετε επαγγελματικά είναι linkable, τότε χρησιμοποιήστε επιλεγμένους συνδέσμους», λέει ο Gavin. Εμφανίζονται ακόμη και πριν από το επαγγελματικό σας χρονοδιάγραμμα και είναι ένας «πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τη δουλειά που έχετε κάνει».

Αυτό μπορεί να είναι αρκετά απλό για άτομα που ασχολούνται με τη δημοσιογραφία, το μάρκετινγκ ή που κάνουν δημόσια ομιλία, καθώς αυτοί μπορούν συχνά να παρέχουν ψηφιακή απόδειξη της παραγωγής τους. Αλλά ακόμα κι αν δεν έχετε συνδέσμους άμεσα διαθέσιμους, μπορείτε να «γράψετε κάτι για τη συγκεκριμένη προσέγγιση της εργασίας σας», λέει η Gavin. Αυτό μπορεί να είναι σε μια ανάρτηση Medium ή σε ένα άρθρο του LinkedIn, για παράδειγμα.

Συμμετοχή στις συζητήσεις

Τέλος, ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τον ενθουσιασμό σας για τη δουλειά σας είναι η ενότητα δραστηριοτήτων του προφίλ σας. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί κλάδοι και τομείς που εκπροσωπούνται στο LinkedIn και σε όλους τους τομείς», λέει η Career coach Angelina Darrisaw. «Υπάρχουν συζητήσεις γύρω από σχεδόν κάθε θέμα, σωστά; Οπότε πιστεύω ότι ανεξάρτητα από την εστίασή σας ή τον τομέα της εμπειρίας σας, το να συμμετέχετε στη συζήτηση είναι πραγματικά χρήσιμο».

Ακολουθήστε τους ηγέτες στον τομέα σας και σχολιάστε τις δημοσιεύσεις τους. Μοιραστείτε άρθρα που σχετίζονται με αυτό που κάνετε. Μοιραστείτε φωτογραφίες από κάποιες από τις καθημερινές σας εργασίες.

Τελικά, όταν οι υπεύθυνοι προσλήψεων βλέπουν ότι συμμετέχετε ενεργά, δείχνει ότι έχετε «διανοητική περιέργεια», λέει η Octavia Goredema, coach καριέρας και συγγραφέας του «PREP, PUSH, PIVOT». Δείχνει επίσης ότι «ενδιαφέρεστε να ενισχύσετε ίσως τη δουλειά ή τις ιδέες των άλλων και δεν είναι απλώς αυτοπροβολή».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + 14 =