αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 3 κινήσεις που μπορείς να κάνεις αν νιώθεις ότι το αφεντικό σου σε μισεί

Οι 3 κινήσεις που μπορείς να κάνεις αν νιώθεις ότι το αφεντικό σου σε μισεί

Όλοι μας έχει τύχει να βρεθούμε σε ένα τοξικό περιβάλλον εργασίας. Τότε που η πίεση και οι φωνές είναι καθημερινό φαινόμενο. Και η παραγωγικότητα εξατμίζεται.

Αν βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση και ένα αυστηρό σχόλιο από το αφεντικό σου σε κάνει να τρέμεις από φόβο, ακολουθούν 3 χρήσιμα tips για να αλλάξεις αυτή τη σχέση, με το αφεντικό και τον εαυτό σου. Έτσι όπως τα παραθέτει η Thrive Global.

Κατάγραψε ό,τι αισθάνεσαι 

Αν μια αλληλεπίδραση με το αφεντικό σου σε κάνει να νιώθεις ανασφάλεια, κατάγραψε όσα νιώθεις. “Η πράξη και μόνο αυτή μπορεί να συμβάλλει στην ανακούφιση του άγχους και να σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα στις σωστές αναλογίες,” υποστηρίζει η Angela Noble-Grange, Ph.D., coach και λέκτορας επικοινωνίας στο Cornell University. Αφού η καταγραφή των συναισθημάτων σου μπορεί να σε βοηθήσει να οργανώσεις τις σκέψεις σου και να αδειάσεις το μυαλό σου, το να γράφεις ημερολόγιο θα σου δώσει και μια πιο σαφή ιδέα για τα επόμενα βήματα. 

Άλλαξε το σενάριο 

Αντί να σκέφτεσαι εμμονικά μια αρνητική αλληλεπίδραση, δοκίμασε να αλλάξεις το σενάριο και να “ξαναγράψεις” την ιστορία του πώς πήγαν τα πράγματα. “Αναρωτήσου αν υπάρχει κάποια άλλη πιθανή ερμηνεία της συμπεριφοράς του αφεντικού σου,” αναφέρει η Noble-Grange. “Ίσως ξέσπασε πάνω σου γιατί της συνέβη κάτι προσωπικό.” Αντί να σκέφτεσαι ότι το αφεντικό σου σε μισεί, δοκίμασε να πεις κάτι σαν “περνάει μια δύσκολη μέρα, πώς μπορώ να τον/την βοηθήσω;” Την ίδια στιγμή, για να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου, δοκίμασε να επαναλάβεις θετικές φράσεις όπως “Είμαι εξαιρετικός στη δουλειά μου” και “Είμαι ήρεμος και με αυτοπεποίθηση”. 

Να είσαι άμεσος με ενσυναίσθηση 

Αν μια κατάσταση σε κατατρώει, το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να ανακτήσεις το θάρρος σου και να προγραμματίσεις σύντομα μια κουβέντα με το αφεντικό σου. Θα πρέπει να είσαι άμεσος με ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια της κουβέντας, επικοινωνώντας με σαφήνεια και ειλικρίνεια, αλλά επίσης και με ενσυναίσθηση και κατανόηση. “Μπορείς να πάρεις την ευθύνη μιλώντας σε α’ ενικό κατά τη διάρκεια της συζήτησης,” υποστηρίζει η Noble-Grange, όπως “Θέλω να κάνω θετικές συνεισφορές στις συσκέψεις και όταν τα δικά σου σχόλια δεν αξιοποιούνται όπως των άλλων, αυτό δεν προκαλεί θετικά συναισθήματα.” “Ο μόνος τρόπος να μάθει τι δεν πάει καλά είναι να εκφράσεις ειλικρινά το πώς αισθάνεσαι,” αναφέρει η Noble-Grange — και μετά άκουσε τι έχει να πει το αφεντικό σου. Αυτό θα ξεκαθαρίσει την κατάσταση, θα μειώσει το στρες σου και ίσως βελτιώσει τη σχέση σου με το αφεντικό σου. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − seven =