αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 3 «κανόνες» τους οποίους πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχειρηματίας που κινείται στα social media

Οι 3 «κανόνες» τους οποίους πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχειρηματίας που κινείται στα social media

Πλέον δεν υπάρχει σχεδόν καμία επιχείρηση που να μην έχει παρουσία στα social media. Και είναι λογικό. Εκεί μπορείς να προβάλεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Ενώ το σημαντικότερο είναι ότι στα social media μπορεί να δημιουργηθεί η κοινώτητα που θα σε ακολουθεί. Μια μικρή ή μεγάλη ομάδα χρηστών, που θα ακολουθεί το brand σου.

Βέβαια, για να έχεις καλά αποτελέσματα, δεν πρέπει να αφήνεις τα πράγματα στην τύχη τους. Το αμεριανικό Hootsuite παραθέτει 3 «κανόνες» που πρέπει να ακολουθεί ένας επιχειρηματίας στα social media. Καταρχήν μην είσαι… ρομπότ. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να καταλάβουν αν η δραστηριότητα ενός brand στα social media είναι αυτοματοποιημένη.

Απάντα στα σχόλια, γρήγορα.

Ναι, αυτός είναι ο δεύτερος «κανόνας». Πολλοί από τους πελάτες, μόλις στέλνουν ένα μήνυμα περιμένουν απάντηση μέσα σε 1 ώρα. Αν δεν απαντήσεις καθόλου, τότε πιθανότατα θα χάσεις τον πελάτη. Τρίτον, βάλε τα credits. Όταν αναρτά περιεχόμενο που δημιούργησε κάποιος άλλος, μην ξεχνάς να κάνεις την σχετική αναφορά.

3 Essential Social Media Etiquette Rules for Business

Your table etiquette is 💯 But social media comes with its own code of common courtesies and customs. Make sure you're impressing more than just your dinner guests and see the full list here: http://ow.ly/Ju5b50gJnsf

Posted by Hootsuite on Montag, 5. März 2018

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − 1 =