03/12/24

Οι 12 «εορταστικές» κινήσεις που πρέπει να εφαρμόσεις στην startup σου, εν όψει Χριστουγέννων

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Και αυτή είναι μια καλή αφορμή για να κάνεις κάποιες… εορταστικές κινήσεις στην startup σου, έτσι ώστε να ενθουσιάσεις το κοινό σου και φυσικά το project σου να επωφεληθεί από αυτό το γιορτινό κλίμα.

Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 12 συγκεκριμένες κινήσεις, που μπορούν να εφαρμοστούν από οποιαδήποτε μικρή επιχείρηση. Για παράδειγμα, μπορείς να ξεκινήσεις να προμοτάρεις από τώρα τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές σου, αφού ο ανταγωνισμός είναι μικρότερος. Μπορείς επίσης να «τρέξεις» διαγωνισμούς μέσα από τα social media. Μπορείς να κάνεις ένα εορταστικό event μέσα στις γιορτές, στο οποίο θα γνωρίσεις καλύτερα τους πελάτες/χρήστες/αναγνώστες σου. Δες όλες τις κινήσεις στο παρακάτω γράφημα.

https://i-h2.pinimg.com/564x/a1/af/da/a1afda85597d84682ebf21025a7f9b3b.jpg

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

twenty − four =