αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι πιο συμπαθείς άνθρωποι αποφεύγουν πάντα αυτά τα 6 λάθη επικοινωνίας

Οι πιο συμπαθείς άνθρωποι αποφεύγουν πάντα αυτά τα 6 λάθη επικοινωνίας

Τα λόγια που λέμε, παίζουν τον ρόλο τους. Το πώς τα επιλέγετε και πώς τα χρησιμοποιείτε κάνει μεγάλη διαφορά στον τρόπο που σας αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι υπάρχουν ορισμένες λέξεις, φράσεις και άλλοι τρόποι επικοινωνίας που μπορούν να κάνουν τους άλλους να σκέφτονται θετικότερα για εσάς, να βελτιώσουν τη φήμη σας και να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν πιο συμπονετικό χώρο εργασίας.

Το CNBC παραθέτει μερικά λάθη επικοινωνίας τα οποία αποφεύγουν οι πιο συμπαθείς άνθρωποι. Εδώ είναι 6 χαρακτηριστικά από αυτά.

Λάθος Νο1: Δεν χαιρετάς τους άλλους

Πείτε «Γεια», «Καλημέρα» ή ρωτήστε «Πώς είσαι;» Το να χαιρετάς τους ανθρώπους, ακόμη και με σύντομο τρόπο, αποδίδει. Σήμερα, πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι συνάδελφοί τους δεν είναι αρκετά ευγενικοί ή φιλικοί. Με το να είστε ευγενικοί και να ξεκινάτε τη συζήτηση με ανθρώπινο τρόπο, ξεχωρίζετε ως ένα ζεστό και φιλικό άτομο. Το ίδιο ισχύει για τα email και τα μηνύματα κειμένου: Ξεκινήστε με έναν ευχάριστο χαιρετισμό πριν φτάσετε στο θέμα.

Λάθος Νο2: Μιλάς όλη την ώρα

Μέσα σε μία συζήτηση, μη μιλάς μόνο εσύ. Φρόντισε να ακούς και τον άλλο. Ο ψυχολόγος Carl Rogers λέει ότι η ενεργητική ακρόαση βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε υγιούς σχέσης. Οι άνθρωποι σκέφτονται θετικά για τους ανθρώπους που αφιερώνουν χρόνο για να ακούσουν. Α, και έτσι θα πάρεις επίσης νέες γνώσεις και πληροφορίες.

Λάθος Νο3: Δεν είσαι παρών

Σίγουρα σου έχει τύχει. Να μιλάς με κάποιον και η προσοχή του… να είναι αλλού. Φρόντισε να έχεις στραμμένο το σώμα και το βλέμμα σου προς τον άλλο, όταν συζητάς μαζί του. Και μην ασχολείσαι με το κινητο σου.

Λάθος Νο4: Έλλειψη περιέργειας

Κάντε ερωτήσεις. Αντί να προσπαθείτε να πείτε κάτι εντυπωσιακό, δοκιμάστε να ρωτήσετε κάτι συγκεκριμένο για τη συζήτηση που κάνετε. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ του 2017 διαπίστωσε ότι όταν κάνετε ερωτήσεις στους ανθρώπους, σας θεωρούν πιο συμπαθή.

Λάθος Νο5: Δεν παραδέχεσαι τα λάθη σου

Αν κάνατε λάθος, πείτε «έκανα λάθος». Αυτός είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους οικοδόμησης αξιοπιστίας. Σε μια έρευνα, το 84% των εργαζομένων στις ΗΠΑ είπε ότι είναι σημαντικό για τους διευθυντές να παραδέχονται τα λάθη, αλλά μόνο το 51% είπε ότι οι διευθυντές τους το έκαναν. Διευθυντές ή όχι, πολύ συχνά προσπαθούμε να καλύψουμε τα λάθη μας. Αλλά μην κοροϊδεύετε τον εαυτό σας – συνήθως οι άνθρωποι τα έχουν προσέξει μέχρι να το κάνετε! Παραδεχόμενοι τα λάθη σας, δείχνετε ότι είστε ειλικρινείς και αξιόπιστοι.

΄Λάθος Νο6: Νοιάζεσαι μόνο για τις απόψεις σου

Τι να κάνεις: Ρώτα “Τι πιστεύεις;”. Αφού εκφράσεις τη γνώμη σου για κάτι, στρέψου στον ακροατή σου ζητώντας να σου πει τις σκέψεις του. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη συγκρότηση της ομάδας, ενώ επίσης κάνει αμέσως το άλλο άτομο να αισθάνεται πιο θετικά για εσένα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × five =