αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο πετυχημένες startuppers αποκαλύπτουν τα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρει κάθε νέος ιδρυτής

Δύο πετυχημένες startuppers αποκαλύπτουν τα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρει κάθε νέος ιδρυτής

Δεν έχει σημασία ποιος είσαι και τι έχεις καταφέρει. Σίγουρα, θα υπάρχουν στιγμές που δεν αισθάνεσαι σίγουρος για τον εαυτό σου. Αυτό το κατάλαβαν πολύ καλά δύο νεαρές επιχειρηματίες. Οι Naomi Hirabayashi και Marah Lidey. Έτσι ίδρυσαν την Shine. Μια πλατφόρμα που στέλνει δωρεάν άρθρα στους χρήστες της, με σκοπό να τους ενθαρρύνει και να τους παρακινήσει να πετύχουν τους στόχους τους.

Περίπου 1 χρόνο μετά το λανσάρισμα της, η Shine έχει αυξήσει σημαντικά τη βάση χρηστών της. Ξεκίνησε με ένα δείγμα 70 ανθρώπων και τώρα στέλνει άρθρα σε μισό εκατομμύριο ανθρώπους, χωρίς μάλιστα να φαίνονται σημάδια κάμψης. Ενώ μέχρι τώρα η εταιρία έχει λάβει 2,5 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις, όπως σημειώνει το Entrepreneur.com. Έτσι, τα κεφάλαια αυτά την βοηθούν στο να αναπτύσσεται.

Οι Naomi Hirabayashi και Marah Lidey, μετά από αυτό το πετυχημένο ξεκίνημα, έχουν καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα. Δηλαδή, στα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρει ο οποιοσδήποτε γίνεται επιχειρηματίας για πρώτη φορά.

1- Κάθε λεπτό μετράει: Οι δύο νεαρές επιχειρηματίες άρχιζαν να εργάζονται πολλές ώρες για το project τους. Ακόμα και ανάμεσα σε άλλες δουλειές, μεταξύ γευμάτων ή σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες. Κάθε λεπτό μετράει και πρέπει να το αξιοποιείς.

2- Μη φοβάστε να βγάλετε το project σας εκεί έξω: Όπως λέει η Naomi Hirabayashi, μια από τις πιο αξέχαστες στιγμές, ήταν όταν μάζεψαν τους πρώτους 70 beta users. Η ανταπόκριση ήταν πολύ θετική και αυτό τους έδωσε μεγάλο θάρρος για να πάνε παρακάτω. Μη φοβάσαι να βγάλεις το προϊόν σου στους χρήστες, η ανταπόκριση θα σε βοηθήσει να πορευτείς στη συνέχεια.

3- Ακούστε το ένστικτο σας: «Τα λάθη μας εξελίσσουν», λέει η Lidey. Όντως οι δύο συνιδρύτριες έκαναν λάθη κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους. Τελικά, μόλις αποφάσισαν να ακούσουν το ένστικτο τους και να κάνουν τις επιλογές που οι ίδιες έκριναν ως σωστές, κατάφεραν να φτάσουν στον στόχο τους.

4- Μην κοιτάτε τον ανταγωνισμό: Αν κάποιος μπει σε μια μεγάλη βιομηχανία, όπως η Υγεία, είναι καλό να γνωρίζει τους ανταγωνιστές. Αλλά σε καμία περίπτωση η προσοχή δεν πρέπει να εστιάσει εκεί. Υπάρχει μια άποψη, που λέει ότι τα πάντα έχουν προϋπάρξει στις επιχειρήσεις. Και όντως αυτό έχει μια δόση αλήθειας. Ωστόσο, πρέπει να κοιτάς πως εσύ θα το κάνεις διαφορετικά, έτσι ώστε να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές.

5- Δεν υπάρχει μόνο ένας σωστός δρόμος στην επιχειρηματικότητα: Ακούμε συνεχώς για ιστορίες επιτυχίας και συμβουλές από ανθρώπους που τα έχουν καταφέρει. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε, ότι δεν δουλεύουν όλα τα πράγματα σε όλους. Δεν υπάρχει μόνο ένας δρόμος στην επιχειρηματικότητα. Ο κάθε ένας μπορεί να χαράξει τον δικό του, κάνοντας τις επιλογές του.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + one =