αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι περιοχές στις οποίες θα ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα της SPAR στην Ελλάδα

Οι περιοχές στις οποίες θα ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα της SPAR στην Ελλάδα

Σε Κρήτη, Σκιάθο, Κώ και Ρόδο  θα κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα 6 SPAR από τα τέλη Απριλίου με ενιαία εικόνα και νέα προσέγγιση στον καταναλωτή, αποτελώντας  την απάντηση του μεσαίου και τοπικού λιανεμπορίου στο σκληρό ανταγωνισμό των μεγάλων αλυσίδων.

Τα SPAR θα γίνουν 10 τον Ιούνιο και 80 μέχρι τέλη του 2018 για να ξεπεράσουν τα 350 στην τετραετία, δημιουργώντας το μεγαλύτερο συνεταιριστικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής από ανεξάρτητους retailers στη χώρα. Σε μια αγορά όπως η ελληνική όπου η μάχη των επενδύσεων και των προσφορών των αλυσίδων συνεχίζεται απειλώντας να βγάλει από το χάρτη τους πιο αδύναμους οικονομικά φέρνοντας νέα υπερσυγκέντρωση, η ανάπτυξη των SPAR φέρνει μια τελευταία ευκαιρία στο μεσαίο λιανεμπόριο να κρατήσει την ανεξαρτησία του και την ταυτότητά του αλλά και να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του.

Μιλώντας στο MoneyPro σχετικά για τη στρατηγική του νέου εγχειρήματος ο κ. Φοίβος Καρακίτσος, CEO της SPAR Hellas, δήλωσε «Η SPAR έρχεται στην Ελλάδα για να αναπτύξει το πιο σύγχρονο συνεταιριστικό δίκτυο ανεξάρτητων καταστημάτων λιανικής στη χώρα, να προσφέρει μια ευκαιρία να διασωθεί το μεσαίο λιανεμπόριο και να υποστηρίξει τους τοπικούς παραγωγούς και την ελληνική βιομηχανία. Διατηρώντας την ιδιοκτησία της επιχείρησης στον τοπικό retailer του δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθεί από την παγκόσμια τεχνογνωσία της, το ισχυρό brand ειδικά στους τουρίστες, τις καινοτόμες διεθνείς πρακτικές τα οποία θα συνδυάσει με τη δική του γνώση και εμπειρία της τοπικής αγοράς.

Τα SPAR αποτελούν μια τελευταία ευκαιρία για τον τοπικό λιανέμπορο, να επωφεληθεί και να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των αλυσίδων ο οποίος ανεβάζει τον πήχη με συνεχείς προσφορές. Ταυτόχρονα η ανάπτυξή τους θα προφυλάξει και τη βιομηχανία, που επίσης πιέζεται αφόρητα από το κόστος των προσφορών και τις απαιτήσεις των αλυσίδων. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σταδιακά θα είναι όλα παραγόμενα στη χώρα μας, ενώ θα εισάγουμε και τη σειρά “Taste of Greece” με τοπικά προϊόντα που θα επιλέγουμε από κάθε περιοχή της Ελλάδας προωθώντας τα τόσο στα καταστήματα SPAR στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Οι τοπικοί παραγωγοί θα γνωρίσουν μια ευκαιρία ανάπτυξης από τη SPAR γιατί σήμερα πολλοί από αυτούς κινδυνεύουν με αφανισμό αφού δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις των μεγάλων αλυσίδων, σε μακρινές πιστώσεις και πίεση περιθωρίων κέρδους.

Οσο για τον καταναλωτή για πρώτη φορά θα δει τα πραγματικά SPAR στην Ελλάδα, τα οποία θα είναι ζεστά, φιλικά, με εξαιρετικής ποιότητας φρέσκα, με μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, χαμηλές τιμές σε όλα τα προϊόντα και όχι μόνο προσφορές-κράχτες και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση. Τα πρώτα καταστήματα SPAR θα γίνουν στα νησιά Κρήτη, Σκιάθο, Κω και Ρόδο και θα ακολουθήσουν καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα στα υπόλοιπα μέλη του Αστέρα, αφού το 70% έχει συμφωνήσει στη μετονομασία σε SPAR. Και βέβαια η διαδικασία είναι ανοιχτοί και σε άλλα καταστήματα από όλη τη χώρα, εφόσον πληρούν τις προδιαγραφές, να προσδεθούν στο άρμα του Αστέρα και της SPAR και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

ΑΣΤΕΡΑΣ -SPAR International

Η βάση ανάπτυξης του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων SPAR, θα προέλθει μέσα από την στρατηγικής σημασίας συνεργασία της SPAR Hellas με τον όμιλο ΑΣΤΕΡΑΣ (www.asterasgroup.gr), ο οποίος σταδιακά σε 3 χρόνια θα επανατοποθετήσει στην αγορά το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των 200 καταστημάτων του ως SPAR. Κάτω από αυτή την προοπτική ο ΑΣΤΕΡΑΣ ένωσε τις δυνάμεις του με τον όμιλο MESIS αποκτώντας έτσι συνολικά για το 2018 διαχειριστικό έλεγχο σε 700 εκ. ευρώ συνολικές πωλήσεις και σε περισσότερα από 500 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

H SPAR International, διαθέτει διεθνώς 12.545 καταστήματα σε 44 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 33,1 δις ευρώ το 2016 και πέρα από την ισχύ του παγκόσμιου brand της, παρέχει σε κάθε συνεργαζόμενο μέλος της υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του σχεδιασμού των καταστημάτων, της προμήθειας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του προσωπικού, της υψηλής απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας, της βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών, του σχεδιασμού και της υλοποίησης κοινών ενεργειών μάρκετινγκ του δικτύου.

Πηγή: topontiki.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − eight =