Θα έχεις ακούσει την φράση που λέει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Ανεξάρτητα από το αν αυτό ισχύει στο 100%, ανοίγει και ένα άλλο ερώτημα: Τελικά, τι χρειάζεται ένας πελάτης; Τι ανάγκες έχει τι οποίες εσύ μπορείς να καλύψεις; Και κάπως έτσι να στίσεις μια πετυχημένη επιχείρηση.
Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 30 ανάγκες που έχουν οι πελάτες σου. ‘Η οι υποψήφιοι πελάτες σου. Κάποιες από αυτές είναι πρακτικές ανάγκες ενώ κάποιες άλλες ακουμπούν στο συναίσθημα. Εσύ με πόσες από αυτές «συνδέεσαι» και μπορείς να τους παρέχεις μια λύση;