αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι «μη δημιουργικοί» άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν απλό κανόνα για να βρουν νέες ιδέες

Οι «μη δημιουργικοί» άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν απλό κανόνα για να βρουν νέες ιδέες

Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να σκέφτεστε νέες ιδέες, ακόμα και αν αισθάνεστε εντελώς μη δημιουργικοί.

Υπάρχει ένα μοντέλο για το οποίο μίλησαν ο οργανωτικός ψυχολόγος Adam Grant και η ερευνήτρια ηγεσίας Brené Brown. Και οι δύο είναι best seller συγγραφείς που παράγουν τακτικά φρέσκες ιδέες που ξεκινούν συητήσεις, παρά το γεγονός ότι στο παρελθόν προσδιορίζονταν ως «μη δημιουργικοί» άνθρωποι.

Οι δυο τους συζήτησαν το θέμα στο podcast “A Bit of Optimism”, όπου φιλοξενήθηκαν από τον διάσημο συγγραφέα, Simon Sinek.

«Μεγάλωσα νομίζοντας ότι ήμουν εντελώς μη δημιουργικός», είπε ο Grant. «Αυτό στο οποίο ήμουν καλός ήταν να καταλάβω τι θα έπεφτε στο τεστ και μετά να πάρω ένα Α».

Brown και Grant βγήκαν από τα στενά όρια της δημιουργικότητάς τους χρησιμοποιώντας την ίδια τακτική, όπως είπαν: Ψάχνοντας για μοτίβα γύρω τους.

Στο podcast, ο Grant είπε ότι σκέφτεται τον εγκέφαλό του σαν ένα ‘πάπλωμα’: «Ό,τι διαβάζω και κάθε ερώτηση που μου κάνουν είναι σαν ένα μικρό τετράγωνο, αλλά είναι μοναχικό. Ψάχνει για άλλα τετράγωνα».

Το κλειδί του για το ξεκλείδωμα νέων ιδεών είναι απλό — αρχίστε να ενώνετε… τα τετράγωνα. Για παράδειγμα, πριν από χρόνια, ο ίδιος παρατήρησε ότι πολλοί άνθρωποι του παραπονιούνταν για τις αλληλεπιδράσεις τους με άλλους ανθρώπους, όπως είπε.

Συγκεκριμένα, οι παραπονούμενοι είχαν πρόβλημα να καταλάβουν πότε οι αλληλεπιδράσεις τους θα έπρεπε να είναι ”συναλλακτικές” και πότε έπρεπε απλώς να βοηθήσουν τους ανθρώπους γύρω τους.

Δεν ήταν απαραιτήτως καταστροφικό. Aλλά ο Grant άρχισε να ψάχνει περισσότερα, βρίσκοντας πολλές ακαδημαϊκές εργασίες για το θέμα. Ο καθε ακαδημαϊκός χρησιμοποιούσε διαφορετική γλώσσα, αλλά όταν τα συνδύαζε, ο Grant μπορούσε να προσδιορίσει ένα κοινό συμπέρασμα: Μερικοί άνθρωποι είναι ”δότες”, ”παραλήπτες” ή ακόμα και ”traders” στις σχέσεις τους.

Το αποτέλεσμα ήταν το best seller του 2013 του Grant, «Give and Take: Why Helping Others Drives Our Success», το οποίο αργότερα ονομάστηκε ως ένα από τα «βιβλία που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να διαβάσει» όπως έγραψε η Washington Post.

Το κλειδί: Παραμένετε πάντα ανοιχτόμυαλοι όταν απορροφάτε νέες πληροφορίες, είπαν οι Grant και Brown.

Φυσικά, οι πάρα πολλές πληροφορίες μπορεί να οδηγήσουν σε υπερφόρτωση — επομένως θα πρέπει να είστε συγκεκριμένοι με αυτές, εφαρμόζοντας αυτές τις γνώσεις εστιασμένοι στα θέματα που σας ενδιαφέρουν.

«Πρέπει να φιλτράρετε τις πληροφορίες στο περιβάλλον σας, έχοντας στο μυαλό έναν στόχο που προσπαθείτε να επιτύχετε ή ένα πρόβλημα που προσπαθείτε να λύσετε», είπε ο Grant.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × one =