αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι μεγάλοι leaders δείχνουν ευθέως ότι είναι ευάλωτοι. Εδώ είναι 3 τρόποι για να αναπτύξεις αυτό το χαρακτηριστικό

Οι μεγάλοι leaders δείχνουν ευθέως ότι είναι ευάλωτοι. Εδώ είναι 3 τρόποι για να αναπτύξεις αυτό το χαρακτηριστικό

Κάποιοι θεωρούν ότι ένας σπουδαίος leader δεν πρέπει να είναι ευάλωτος. ‘Η ακόμα κι αν είναι, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το δείχνει. Καθώς αυτό είναι ένα σημάδι… αδυναμίας.

Κι όμως αυτή η λογική μπορεί να είναι λάθος. Το να είσαι ευάλωτος και να το δείχνεις ανοιχτά, μπορεί να είναι θετικό. Όπως εξηγεί το αμερικανικό inc.com, αυτό επιτρέπει στον ηγέτη να συνδεθεί συναισθηματικά με τα άτομα της ομάδας του. Και όταν οι εργαζόμενοι συνδέονται με τους ηγέτες τους, θα περάσουν… ακόμα και μέσα από τοίχους για αυτούς.

Ο δισεκατομμυριούχος Ρίτσαρντ Μπράνσον, ο ιδρυτής της Virgin, είναι γνωστός για αυτό το χαρακτηριστικό του. Κάποτε είπε: «Η διαφάνεια, η ευθύτητα και η απλότητα είναι αληθινές στον τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας της Virgin». Στην έρευνά τους, οι ειδικοί ηγεσίας Robert Goffee και Gareth Jones περιγράφουν τον Branson ως ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην επικοινωνία της ευπάθειας του.

«Αυτό είναι το νόημα της αποκάλυψης μιας αδυναμίας: Να δείξετε στους ακολούθους σας ότι είστε γνήσιοι και προσιτοί — άνθρωποι και ανθρώπινοι».

Στον πυρήνα του, αφορά την ανάπτυξη εμπιστοσύνης — κάτι που αποτελεί την ραχοκοκαλιά της επιτυχημένης ηγεσίας. Οι εργαζόμενοι και οι ηγέτες που εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον, μαθαίνουν να νιώθουν άνετα να είναι ανοιχτοί ο ένας στον άλλο για τις αποτυχίες, τις αδυναμίες, ακόμη και τους φόβους τους.

Εδώ είναι 3 τρόποι για να αναπτύξεις αυτό το χαρακτηριστικό. Είτε είσαι leader, είτε αυτή τη στιγμή είσαι χαμηλότερα στην εταιρική ιεραρχία.

1. Να είστε πρόθυμοι να ζητήσετε βοήθεια

Οι ευάλωτοι ηγέτες δεν έχουν πρόβλημα να μην γνωρίζουν τα πάντα ή να μην έχουν όλες τις απαντήσεις. Δεν προσποιούνται ότι είναι «ο ειδικός». Αξιοποιούν τις δεξιότητες των εργαζομένων και την γνώση τους στην πρώτη γραμμή και ζητούν τη βοήθειά τους. Όταν αρχίζετε να ζητάτε βοήθεια από τους υπαλλήλους σας, συμβαίνει ένα αστείο πράγμα: Θα θέλουν να έρθουν κοντά και να βοηθήσουν, και αυτό εξαπλώνεται όλο και περισσότερο. Η πίστη και η αφοσίωση του εργατικού δυναμικού σας, θα αυξηθούν.

2. Μοιραστείτε προσωπικές ιστορίες σχετικά με τα λάθη

Οι προσωπικές ιστορίες θα κάνουν τους ανθρώπους να καταλάβουν ότι είστε άνθρωποι και έχετε ατέλειες, όπως και οι υπόλοιποι. Μιλώντας ανοιχτά για τα λάθη που έχετε κάνει και τα μαθήματα που πήρατε από αυτά, οι άνθρωποι δεν θα φοβούνται και δεν θα κρύβονται πλέον όταν κάνουν τα δικά τους λάθη. Η αφήγηση ιστοριών τέτοιου τύπου, λέει στους άλλους ότι ήσασταν κάποτε στη θέση τους- και σας βοηθά να συνδεθείτε συναισθηματικά μαζί της.

3. Να κρατάτε τις υποσχέσεις σας

Αν δεν κρατάτε τον λόγο σας και δεν τηρείτε τις υποσχέσεις σας, αυτό μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους να αμφισβητήσουν την ακεραιότητα και την αξιοπιστία σας. Για παράδειγμα, εμπιστεύεστε ποτέ ένα άτομο που σας απογοητεύει πολλές φορές; Συνήθως είναι μια αντανάκλαση του χαρακτήρα. Οι ευάλωτοι και αυθεντικοί ηγέτες κάνουν αυτό που λένε ότι πρόκειται να κάνουν — είναι θέμα ακεραιότητας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × four =