αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι κοινοπραξίες της Παπουτσάνης με το εξωτερικό και το σενάριο περί εξαγοράς

Οι κοινοπραξίες της Παπουτσάνης με το εξωτερικό και το σενάριο περί εξαγοράς

Το ενδεχόμενο συνεργασίας με εταιρείες του εξωτερικού μέσω κοινοπραξίας, η οποία σε πρώτη φάση θα έχει ως αντικείμενο την εμπορία –χωρίς να μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο και ανάπτυξης στη συνέχεια, ακόμη και παραγωγικής δραστηριότητας– εξετάζει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της Καθημερινής, για το τρέχον έτος η διοίκηση της «Παπουτσάνης». Λιγότερες, αλλά όχι μηδενικές πιθανότητες, συγκεντρώνει το σενάριο εξαγοράς εταιρείας στο εξωτερικό. Αν μη τι άλλο, η ολική επαναφορά της «Παπουτσάνης», της εταιρείας που το 2010 βρισκόταν στα όρια της χρεοκοπίας, είναι γεγονός, κάτι που επιβεβαιώνεται τόσο από τα προαναφερθέντα σχέδια όσο και από τις επιδόσεις της εισηγμένης κατά την οικονομική χρήση του 2018.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του 2018 που ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 24,2 εκατ. ευρώ από 20,8 εκατ. ευρώ το 2017, σημειώνοντας αύξηση 16,7%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε 2,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 24,5%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ενισχύθηκαν κατά 162,9%, φθάνοντας στο 1,11 εκατ. ευρώ από 420.390 ευρώ το 2017.

Το 33% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, οι οποίες αναπτύχθηκαν κατά 10% το 2018. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε από τις αγορές του εξωτερικού, κυρίως μέσω της συνεργασίας της με τη SYSCO Guest Supply. Στον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών, μέσω της διεύρυνσης των υφιστάμενων συνεργασιών της, αλλά και της δρομολογούμενης εισόδου σε νέες αγορές εντός του 2019. Δυναμική προώθηση των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων της σχεδιάζει η εταιρεία και για την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά.

Η παραγωγή προϊόντων για τρίτους αντιπροσωπεύει το 29% του κύκλου εργασιών της «Παπουτσάνης». Στη συγκεκριμένη κατηγορία σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 16% το 2018, σε σχέση με το έτος 2017. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε από την ελληνική αγορά και τη διεύρυνση υφιστάμενης συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία του χώρου. Υπενθυμίζεται ότι, μεταξύ άλλων, η «Παπουτσάνης» παρασκευάζει προϊόντα για λογαριασμό της Unilever. Στον τομέα της παραγωγής για τρίτους, η εισηγμένη έχει ήδη συνάψει νέες συνεργασίες, καθώς και νέες σημαντικές συμφωνίες με υφιστάμενους πελάτες, για την παραγωγή των προϊόντων τους για διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

Αύξηση κατά 10% σημείωσαν οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων της «Παπουτσάνης», κατηγορία η οποία συνεισφέρει κατά 23% στο σύνολο των πωλήσεων. Η εταιρεία σχεδιάζει την ενίσχυση της εν λόγω κατηγορίας μέσω της επέκτασης σε νέα προϊόντα όσο και μέσω της τοποθέτησης στην αγορά καινούργιων σημάτων.

Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, 50%, σημείωσε η κατηγορία της σαπωνόμαζας, η οποία συμμετέχει κατά 15% στον συνολικό τζίρο της επιχείρησης. Η «Παπουτσάνης» αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής σαπωνόμαζας ελαιολάδου στην Ευρώπη, και η μεγάλη ανάπτυξη προήλθε κυρίως από τις εξαγωγές όχι μόνο προς Ευρώπη αλλά ακόμη και στη Νέα Ζηλανδία.

Συνολικά οι εξαγωγές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 24% το 2018, φθάνοντας στα 10 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 41% του τζίρου της, έναντι 39% το 2017. Για το 2019 η διοίκηση αναμένει επίσης διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 2 =