αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Οι καλύτεροι εργαζόμενοι δεν παραπονιούνται. Σηκώνονται και φεύγουν»: Εξηγεί ένας business γκουρού

«Οι καλύτεροι εργαζόμενοι δεν παραπονιούνται. Σηκώνονται και φεύγουν»: Εξηγεί ένας business γκουρού

«Great Employees Don’t Complain – They Walk Away». Αυτός είναι ο τίτλος του viral άρθρου που ανέβασε στο Linkedin ο Ian Daley. Ο ίδιος είναι ιδρυτής της συμβουλευτικής Daley & Co και παρουσιαστής στο The New Leader Podcast. Ενώ είναι και αρθρογράφος στο Harvard Business Review.

Στο εν λόγω άρθρο που δημοσιεύτηκε το 2019, ο business γκουρού εξηγεί ότι οι καλύτεροι υπάλληλοι όταν είναι δυσαρεστημένοι, αποφασίζουν ταχύτατα να παραιτηθούν και φεύγουν χωρίς να κάνουν πολλή… «φασαρία» στο γραφείο.

Αυτοί οι υπάλληλοι δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθούν για πολύ καιρό για ό,τι τους ενοχλεί. Αντιθέτως, θα φύγουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, διότι ξέρουν πόσο αξίζουν και μπορούν εύκολα να απευθυνθούν σε κάποια άλλη εταιρία που αναζητά «κορυφαίους παίχτες».

Μιλώντας από την δική του εμπειρία, ο Daley δίνει στους μάνατζερ 3 συμβουλές προκειμένου να μην χάσουν τους καλύτερους εργαζομένους τους:

  1. Να επικοινωνείτε – Συνεχώς να έχετε επαφή με την ομάδα και να δίνετε τη δυνατότητα να σας βρουν οι υπάλληλοί σας όποτε σας χρειάζονται. Ακόμα και σε συναντήσεις 1 προς 1.
  2. Να έχετε περιέργεια για όσα απασχολούν τους εργαζομένους σας – Ρωτήστε ανοιχτά και απλά τι χρειάζεται ο καθένας, προκειμένου να φέρει το 100% στην εργασία. Δεν χρειάζεστε κάποιο φανταχτερό εργαλείο αξιολόγησης ή report για να λάβετε αυτές τις κρίσιμες πληροφορίες. Απλά ρώτα.
  3. Take action – Όταν μάθετε τι θέλει η ομάδα, σχηματίστε ένα πλάνο και πάρτε τις κατάλληλες αποφάσεις. Ο Daley παραδέχεται ότι έχουν υπάρξει φορές που έκανε όλες τις σωστές ερωτήσεις, αλλά δεν κατάφερε να προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις, επειδή ήταν απασχολημένος με άλλες δουλειές. Αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, ξεκαθαρίζει. «Το να έχετε ένα συμφωνημένο σχέδιο με τους εργαζομένους σας κάνει τη διαφορά. Βέβαια δεν είναι ποτέ αλάνθαστο, αλλά οι πιθανότητες να γνωρίζετε τυχόν προβλήματα και να μπορέσετε να τα λύσετε προληπτικά είναι υψηλότερες εάν έχετε ένα σχέδιο», σημειώνει.

Το εν λόγω άρθρο του Darley έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα πάνω από 380.000 likes και 7.200 σχόλια.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 13 =