Αν περνάς 40 ώρες την εβδομάδα μαζί με τους εργαζομένους σου, μπορεί να πιστεύεις ότι τους γνωρίζεις καλά. Ωστόσο, το ότι ξέρεις ποιες είναι η λίστες προτεραιοτήτων τους ή τι κάνουν τα Σαββατοκύριακα, δεν σημαίνει ότι ξέρεις ποια είναι τα βαθύτερα κίνητρα τους. Ποια είναι, δηλαδή, τα πράγματα που θα τους κάνουν να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό στη δουλειά.
Αν θέλεις να έχεις εμπνευσμένους εργαζομένους στην εταιρία ή την startup σου, τότε πρέπει να ξεκινήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Και όπως σημειώνει το inc.com, πρέπει να ξεκινήσεις με τις δύο παρακάτω.
1- Τι είναι αυτό που σου δίνει κίνητρο; Εδώ ο εργαζόμενος μπορεί να σου πει πράγματα και σκέψεις, τα οποία τον εμπνέουν και του δίνουν ώθηση για να βγάλει τον καλύτερο του εαυτό. Το επόμενο βήμα, αν είναι δυνατό, είναι να καταφέρεις να προσαρμόσεις τα projects και τις όποιες προτάσεις τους, με τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας. Έτσι αυτό το άτομο θα δώσει το 100% των δυνατοτήτων του. Και κάτι ακόμα σημαντικότερο: Θα έχεις έναν χαρούμενο εργαζόμενο.
2- Ποιος είναι ο αντίκτυπος που θα θέλατε να έχετε στους άλλους; Δεν είναι όλα όμως δουλειά και projects. Για τον καθένα, υπάρχουν και μεγαλύτερη στόχοι. Κάνοντας μια συζήτηση με έναν εργαζόμενο, μπορείς να μάθεις αυτούς τους στόχους του και το όραμα του. Και μετά να δεις αν μπορείς να τον βοηθήσεις. Θα τους δώσεις έτσι να καταλάβει, ότι δεν σε νοιάζει μόνο η εταιρία σου, αλλά επενδύεις και σε αυτόν σαν άνθρωπο.