αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι άνθρωποι που δεν έχουν καλό αυτοέλεγχο κάνουν συχνά αυτά τα 4 λάθη. Χωρίς καν να το καταλάβουν

Οι άνθρωποι που δεν έχουν καλό αυτοέλεγχο κάνουν συχνά αυτά τα 4 λάθη. Χωρίς καν να το καταλάβουν

Το να γίνεις καλός στον αυτοέλεγχο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είναι μια δεξιότητα που απαιτεί συνεχή εξάσκηση και ενδοσκόπηση. Συχνά, οι άνθρωποι που δεν έχουν ακόμη κατακτήσει αυτή την ικανότητα, εκδηλώνουν ορισμένες συμπεριφορές χωρίς καν να το συνειδητοποιούν.

Ο εντοπισμός αυτών των συμπεριφορών είναι το πρώτο βήμα προς την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης αίσθησης αυτοελέγχου.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 κοινές συμπεριφορές που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε εάν εσείς ή κάποιος που γνωρίζετε μπορεί να χρειαστεί να εργαστεί πάνω στον αυτοέλεγχό του.

1) Δυσκολεύονται να πουν «όχι»

Ένα από τα πιο διακριτικά σημάδια έλλειψης αυτοελέγχου είναι η αδυναμία να πεις «όχι». Είναι πολύ εύκολο να συμφωνήσεις σε όλα, νομίζοντας ότι βοηθάς τους άλλους ή αποφεύγεις τις συγκρούσεις.

Το να πείτε «ναι» όταν πραγματικά εννοείτε «όχι» μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια, άγχος και εξάντληση. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ανισορροπία στις σχέσεις, καθώς βάζετε συνεχώς τις ανάγκες των άλλων πάνω από τις δικές σας. Θυμήσου και το άρθρο: Πως οι έξυπνοι άνθρωποι λένε όχι, χωρίς να πουν την λέξη όχι- Εδώ είναι 5 τρόποι.

2) Δυσκολία εστίασης

Ένα λιγότερο εμφανές σημάδι μπορεί να φανεί στην ικανότητα κάποιου να διατηρεί την εστίαση και την προσοχή του.

Εκείνοι που αγωνίζονται με τον αυτοέλεγχο μπορεί να δουν το μυαλό τους να περιπλανιέται συχνά, ανίκανοι να παραμείνουν εστιασμένοι σε κάτι σημαντικό. Μπορεί να ξεκινήσουν ένα task με ενθουσιασμό, για να χάσουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους και να προχωρήσουν σε κάτι άλλο, αφήνοντας πίσω τους ένα ίχνος ημιτελών εργασιών.

Αυτό το συνεχές άλμα από το ένα πράγμα στο άλλο, χωρίς να τελειώσεις τίποτα, μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι ο αυτοέλεγχος σου δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε.

Η ενίσχυση της ικανότητάς σας να εστιάσετε σε μια εργασία, ακόμη και όταν δεν είναι η πιο συναρπαστική ή διεγερτική, δείχνει υψηλότερο επίπεδο αυτοελέγχου.

3) Παραμέληση μακροπρόθεσμων στόχων

Οι άνθρωποι που δεν έχουν ακόμη κατακτήσει τον αυτοέλεγχο, συχνά έχουν την τάση να παραμελούν τους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Μπορεί να θέτουν φιλόδοξους στόχους για τον εαυτό τους, αλλά δυσκολεύονται να επιμείνουν στις απαραίτητες εργασίες για να τους επιτύχουν. Μπορεί εύκολα να παρασυρθούν από βραχυπρόθεσμες απολαύσεις ή περισπασμούς, με αποτέλεσμα να παρουν τα μάτια τους από τους μεγαλύτερους στόχους τους.

Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να έχει στόχο να χάσει βάρος, αλλά δυσκολεύεται να αντισταθεί στη γοητεία ενός γλυκού ή να παραλείψει μια προπόνηση μετά από μια κουραστική μέρα.

Αυτή η συνεχής διαμάχη μεταξύ βραχυπρόθεσμων επιθυμιών και μακροπρόθεσμων φιλοδοξιών μπορεί να είναι μια σαφής ένδειξη ότι ο αυτοέλεγχος πρέπει να δουλευτεί.

4) Συχνά είναι αργοπορημένοι

Το να αργούμε περιστασιακά είναι ένα σύνηθες φαινόμενο για όλους μας. Ωστόσο, αν συμβαίνει συχνά, μπορεί να είναι σημάδι κακού αυτοελέγχου.

Οι άνθρωποι που αγωνίζονται με τον αυτοέλεγχο, συχνά δυσκολεύονται να διαχειριστούν αποτελεσματικά τον χρόνο τους. Μπορεί να υποτιμούν πόσο χρόνο θα διαρκέσουν οι εργασίες, να αποσπαστούν εύκολα ή να καθυστερήσουν να ξεκινήσουν πράγματα φτάνοντας μέχρι την τελευταία στιγμή.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο βιασύνης για την τήρηση των προθεσμιών ή συχνά καθυστερημένης άφιξης σε ραντεβού και συναντήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − nine =