αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι άνθρωποι με αυτοπεποίθηση αντιμετωπίζουν την απόρριψη με αυτούς τους 5 τρόπους

Οι άνθρωποι με αυτοπεποίθηση αντιμετωπίζουν την απόρριψη με αυτούς τους 5 τρόπους

Μπορεί να είναι εύκολο να δηλώσετε: «Δεν μπορώ να διαχειριστώ την απόρριψη» και να κάνετε ό,τι μπορείτε για να την αποφύγετε. Αλλά αν δεν βιώσετε την απόρριψη, τότε μάλλον παίζετε συνεχώς «στα σίγουρα» και δεν παίρνετε ρίσκα.

Αν θέλετε να αποκτήσετε την καριέρα των ονείρων σας, μπορεί να χρειαστεί να πηγαίνετε από συνέντευξη σε συνέντευξη, χωρίς να παίρνετε την δουλειά.

Είναι αποθαρρυντικό, αλλά έχετε την επιλογή εδώ. Μπορείτε είτε να επιλέξετε να παραμείνετε στάσιμοι εκεί που είστε, ασφαλείς αλλά ανεκπλήρωτοι, είτε να αναγνωρίσετε ότι η απόρριψη είναι κομμάτι της διαδικασίας της δημιουργίας μιας ζωής που θέλετε να ζήσετε. Το να κάνετε την επιλογή να εκθέσετε τον εαυτό σας στην απόρριψη δεν είναι εύκολο, αλλά το να μάθετε τι να κάνετε μετά την απόρριψή σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ανθεκτική νοοτροπία και να συνεχίσετε να προχωράτε.

Οι άνθρωποι με αυτοπεποίθηση αντιμετωπίζουν την απόρριψη με αυτούς τους 5 τρόπους.

1. Αναγνωρίστε ότι η απόρριψη είναι μέρος της ζωής

Κάποια πράγματα δεν είναι γραφτό να γίνουν. Και η απόρριψη μπορεί να οδηγήσει σε θετική αλλαγή. Σημαίνει ότι ξεπερνάτε τα όριά σας, παίρνετε ρίσκα και αφήνετε πίσω τη ζώνη άνεσής σας. Αν ζεις μια ζωή χωρίς απόρριψη, κάτι κάνεις λάθος.

2. Αποδεχτείτε αυτό που συνέβη

Ο χειρότερος τρόπος να αντιμετωπίσεις την απόρριψη είναι να την αρνηθείς. Όσο περισσότερο εξαπατάτε τον εαυτό σας υποστηρίζοντας ότι δεν έχει σημασία, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να ξεπεράσετε τον πόνο και την απογοήτευση. Έχετε απογοητευτεί. Αναγνωρίστε το και όλα τα άλλα συναισθήματα που συνοδεύουν τον πόνο της απόρριψης.

3. Μείνετε υγιείς

Προσέχετε την υγεία σας, τόσο την σωματική όσο και την ψυχική. Είναι εύκολο να μείνεις κολλημένος στην απόρριψη και να χάσεις ευκαιρίες. Η άσκηση ή η εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας σας εμποδίζει να κολλήσετε την απόρριψη και εστιάζει τον εγκέφαλό σας αλλού. Εστιάζετε στο παρόν, όχι στο παρελθόν.

Εάν η χαμηλή διάθεσή σας διαρκεί περισσότερο από δύο εβδομάδες παρά τις καλύτερες προσπάθειές σας, ήρθε η ώρα να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια. Μην φοβάστε να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας. Ένας σύμβουλος ή ψυχοθεραπευτής μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε δεξιότητες αντιμετώπισης και στρατηγικές για να σας ξεπεράσει τις αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα της απόρριψης χωρίς να κοιτάξετε πίσω.

4. Μην αφήνετε την απόρριψη να σας καθορίζει

Όπως είναι λογικό, η πρώτη σας αντίδραση στην απόρριψη μπορεί να είναι να αναρωτιέστε τι συμβαίνει με εσάς. Η απάντηση ενός ντροπαλού ατόμου στην κοινωνική απόρριψη μπορεί να είναι να γίνει ακόμα πιο εσωστρεφής.

Θυμηθείτε: θα μπορούσατε να είστε το πιο γλυκό ροδάκινο στο δέντρο, αλλά θα υπάρξουν άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα ροδάκινα. Συνεχίστε να είστε ο αυθεντικός σας εαυτός και θα προσελκύσετε όσους εκτιμούν όλα όσα φέρνετε στο τραπέζι.

5. Αναπτυχτείτε μέσα από την εμπειρία

Η γνώση δεν είναι μόνο δύναμη που μπορεί χρησιμοποιηθεί, αλλά είναι και αυτοπεποίθηση. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αποκτήσετε πολύ περισσότερες γνώσεις από αυτές που έχετε ήδη για να τονώσετε την αυτοπεποίθησή σας. Το να γνωρίζετε πώς να κάνετε κάτι σας βοηθά να είστε σίγουροι για τα πράγματα που κάνετε.

Έτσι, μετά από τόσες απορρίψεις, δείτε τι θα μπορούσε να αλλάξει και πώς μπορείτε να βελτιωθείτε την επόμενη φορά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 1 =