αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΞεκινά το εξπρές δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, αλλά… όχι με το «ασημένιο βέλος»

Ξεκινά το εξπρές δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, αλλά… όχι με το «ασημένιο βέλος»

Θέμα εβδομάδων είναι να ξεκινήσει το εξπρές δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα διανύει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τέσσερις ώρες, από περίπου πεντέμισι ώρες που διαρκεί σήμερα. Όμως, το πολυδιαφημισμένο δρομολόγιο των «τριών ωρών και είκοσι λεπτών» θα αργήσει τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμη.

Το έργο της ηλεκτροκίνησης στο κομμάτι Λιανοκλάδι – Δομοκός έχει ολοκληρωθεί και άμεσα, ακόμη και μέσα στις επόμενες ημέρες, αναμένεται να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως μέσα στον επόμενο μήνα θα μπορούν να ξεκινήσουν κανονικά δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα.

Αρχικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεκινήσει με ένα δρομολόγιο την ημέρα, το οποίο πιθανότατα θα γίνεται με ηλεκτράμαξα της ΓΑΙΑΟΣΕ μέχρι τουλάχιστον να φθάσουν στη χώρα μας από την Ιταλία οι αμαξοστοιχίες Pendolino 485 –το λεγόμενο Ασημένιο Βέλος – που θα τροποποιηθούν για το ελληνικό δίκτυο. Το δρομολόγιο αυτό θα διαρκεί λίγο παραπάνω από τέσσερις ώρες, ενώ αναμένεται να μειωθούν και γενικά οι καθυστερήσεις στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Πότε θα «εκτοξευθεί» το Ασημένιο Βέλος 

Το πολυδιαφημισμένο δρομολόγιο των τριών ωρών και 20 λεπτών δεν αναμένεται πριν από το δεύτερο εξάμηνο του 2020, δηλαδή περίπου σε ένα χρόνο από τώρα. Και αυτό διότι για να μπορέσουν τα ηλεκτροκίνητα Pendolino να αναπτύξουν τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα (250 χλμ/ώρα) θα πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης ETCS σε ολόκληρη τη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Βέβαια, ΟΣΕ και υπουργείο Υποδομών θεωρούν πως τα συγκεκριμένα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα, προς το τέλος του 2019.

Πηγή: Insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × three =