αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΞεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σμύρνης

Ξεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σμύρνης

Το πλοίο της Levante Ferries που θα συνδέσει τη Σμύρνη με τη Θεσσαλονίκη, με στάση στη Μυτιλήνη, μία νέα διαδρομή στην ελληνική και τουρκική ακτοπλοΐα, έχει “αναβάλλει” την μέρα έναρξης των δρομολογίων, με την ελπίδα όλων να έχουν ξεκινήσει μέχρι τα τέλη Αυγούστου.

Πολλοί ονομάζουν τη σύνδεση αυτή “γραμμή φιλίας” που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στους διεθνείς πλόες, αλλά και το ντεμπούτο της σε γραμμή εκτός Ιονίου, σε ένα εγχείρημα-στοίχημα. Είναι η δεύτερη φορά που η εταιρεία αναλαμβάνει ένα μεγάλο ρίσκο, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία που το πλοίο της “Fior di Levante” μετατράπηκε ως το πρώτο ηλεκτροδοτούμενο πλοίο της τοπικής ακτοπλοΐας. Η εγκατάσταση έχει γίνει στο λιμάνι της Κυλλήνης ενώ η Levante Ferries κάλυψε πλήρως το κόστος ηλεκτροδότησης του πλοίου .

Όπως μεταδίδει το Capital.gr, μέχρι το τέλος Αυγούστου, εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει η ακτοπλοϊκή γραμμή Σμύρνη-Θεσσαλονίκη. Το πλοίο έχει περάσει από τις απαραίτητες επιθεωρήσεις οι οποίες και εγκρίθηκαν, ενώ φαίνεται πως ολοκληρώθηκαν και επαφές της εταιρείας με τις λιμενικές, τελωνειακές και άλλες Αρχές των δυο χωρών και των δυο λιμανιών που εμπλέκονται στο δρομολόγιο. Οι συζητήσεις είχαν μεγάλη “τεχνική δυσκολία” καθώς η Τουρκία όχι μόνο δεν είναι χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά είναι και εκτός ζώνης Σένγκεν, με αποτέλεσμα οι τελωνειακές και λοιπές διαδικασίες για επιβάτες και φορτία να είναι πιο απαιτητικές.

Η γραμμή θα εξυπηρετείται με το “Smyrna di Levante” το οποίο έχει μήκος 160 μ., ενώ θα διαθέτει και περίπου 200 καμπίνες. Θα ταξιδεύει με 18 κόμβους/ώρα, θα μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 60 φορτηγά μήκους 17 μέτρων. Το ταξίδι θα διαρκεί 12-14 ώρες και για να αποβεί κερδοφόρα η δρομολόγηση του πλοίου δεν αρκεί μόνο η μεταφορά φορτηγών η επιβατών. Το φορτίο θα πρέπει να είναι “μεικτό”, αναφέρουν. Διαφορετικά θα είχε δρομολογηθεί ένα οχηματαγωγό (μόνο για φορτηγά), ωστόσο εκτιμάται ότι δεν είναι κερδοφόρα η δρομολόγηση αυτή. Το πλοίο μετασκευάστηκε στη Δραπετσώνα και τώρα βρίσκεται για δεξαμενισμό στα ναυπηγεία της Χαλκίδας. Όσον αφορά το πρόγραμμα των δρομολογίων, πρόθεση της εταιρείας είναι να πραγματοποιούνται τρεις αφιξοαναχωρήσεις την εβδομάδα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − 14 =