αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΞεκίνησες το δικό σου project; Εδώ είναι 4 τρόποι για να το κάνεις γνωστό, με χαμηλό budget

Ξεκίνησες το δικό σου project; Εδώ είναι 4 τρόποι για να το κάνεις γνωστό, με χαμηλό budget

Έκανες το μεγάλο βήμα: Ξεκίνησες το δικό σου project. Κάτι που, όπως έχουμε ξανά πει, μπορεί να γίνει ακόμα και από το δωμάτιο του σπιτιού σου. Ειδικά αν πρόκειται για ένα digital project. Άλλωστε, κάπως έτσι ξεκίνησε και το It’s Possible, από το δωμάτιο ενός σπιτιού στην Καλλιθέα.

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Αλλά τώρα μένει κάτι επίσης σημαντικό: Το πως θα κάνεις γνωστό αυτό που έχεις φτιάξει. Ακόμα κι αν έχεις το καλύτερο project του κόσμου στα χέρια σου, αν δεν καταφέρεις να το κάνεις γνωστό και να φτάσεις το «μήνυμα» σου στο κοινό, τότε η προσπάθεια σου δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.

«Μα για να προμοταριστεί ένα τέτοιο εγχέιρημα χρειάζονται πολλά χρήματα», θα πουν κάποιοι. Όντως, τα χρήματα παίζουν έναν σημαντικό ρόλο. Και μπορούν να κάνουν κάποιες διαδικασίες να τρέξουν πιο γρήγορα. Τώρα όμως θα δούμε τον άλλο δρόμο. Το πως μπορείς να κάνεις γνωστό το project σου, με χαμηλό budget. Ναι, μπορεί να γίνει και αυτό, αρκεί να κινηθείς σωστά.

1# Δημιούργησε περιεχόμενο: Είναι μια μόδα την οποία ίσως έχεις δει στα sites πολλών εταιριών. Κάπου εκεί, συνήθως υπάρχει η κατηγορία blog ή κάτι τέτοιο. Μέσα στο εταιρικό site ή πλατφόρμα. Εκεί δημιουργείται περιεχόμενο σχετικό με το πεδίο της εταιρίας. Και στην συνέχεια αυτό το περιεχόμενο διαμοιράζεται. Έτσι αρκετοί χρήστες θα έρθουν στο site σου για να διαβάσουν το εκάστοτε άρθρο, αλλά παράλληλα θα μάθουν και τι ακριβώς κάνει η επιχείρηση σου.

2# Μίλα: Ένα ακόμα τρόπος, είναι να μιλάς ο ίδιος για το project σου. Αυτό μπορεί να γίνει σε networking events, σε ομιλίες που θα κληθείς να μιλήσεις ο ίδιος ή με την παρουσία σου στα media. Όλα αυτά συνήθως δεν κοστίζουν τίποτα, και έχεις την ευκαιρία να μιλήσεις σε πολύ κόσμο με την μια.

3# Δίκτυο: ΟΚ, η επιχείρηση σου δεν θα γίνει γνωστή σε 1 εκατ. ανθρώπους μέσα σε μια ημέρα. Πρέπει να φτιάξεις πρώτα έναν πυρήνα ο οποίος θα αναπτύσσεται σιγά- σιγά. Δες το δίκτυο σου, στόχευσε τους κατάλληλους ανθρώπους και ξεκίνα να χτίζεις ένα group που πιθανόν θα ενδιαφέρεται για αυτό που έχεις φτιάξει. Ενημέρωσε τους για το νέο σου ξεκίνησα, και φρόντισε αυτή η ομάδα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

4# Social Media: Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να τα αφήσουμε απ’ έξω. Εδώ όμως υπάρχει μια υποσημείωση. Ναι, μπορείς π.χ. να φτιάξεις μια Facebook Page δωρεάν, όμως η γιγάντωση της είναι σχεδόν απίθανο να γίνει χωρίς να ρίξεις χρήματα. Είναι και ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες. Δηλαδή, φτιάχνουν social media profiles για την επιχείρηση τους, μαζεύουν 100- 200- 300 φίλους, και μετά… κάθονται και τα κοιτάνε. Έτσι δουλειά (μάλλον) δεν θα γίνει. Ξεκίνα λοιπόν δωρεάν, αλλά στην πορεία προσπάθησε να επενδύσεις έστω μικρά ποσά, για να προσελκύσεις περισσότερο κόσμο, όσο πιο γρήγορα γίνεται

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 2 =