αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΞεκίνησες ένα δικό σου project; Δες 4 low budget τρόπους για να το κάνεις γνωστό | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Ξεκίνησες ένα δικό σου project; Δες 4 low budget τρόπους για να το κάνεις γνωστό | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Ωραία, είχες την «καταπληκτική ιδέα». Την έκανες πραγματικότητα. Και τώρα; Αυτό δεν αρκεί. Δεν είναι τυχαία η συμβουλή που δίνουν οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του κόσμου: Αν δεν βρεις τρόπο έτσι ώστε το «μήνυμα» σου να φτάσει στον κόσμο, τότε το project σου δεν θα έχει καμία αξία. Ακόμα κι αν είναι… η καλύτερη ιδέα στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Το κομμάτι της προώθησης παίζει σημαντικό ρόλο. Και όχι δεν αρκεί να φτιάξεις social σελίδες και να μαζέψεις 100 φίλους σου. Στην παρακάτω λίστα θα δεις 4 τρόπους για να κάνεις γνωστό το project σου με low budget. Ναι, και τα social media είναι μέσα στην λίστα, αλλά ας το εξηγήσουμε και αυτό λίγο καλύτερα.

1# Δημιούργησε περιεχόμενο: Είναι μια μόδα την οποία ίσως έχεις δει στα sites πολλών εταιριών. Κάπου εκεί, συνήθως υπάρχει η κατηγορία blog ή κάτι τέτοιο. Μέσα στο εταιρικό site ή πλατφόρμα. Εκεί δημιουργείται περιεχόμενο σχετικό με το πεδίο της εταιρίας. Και στην συνέχεια αυτό το περιεχόμενο διαμοιράζεται. Έτσι αρκετοί χρήστες θα έρθουν στο site σου για να διαβάσουν το εκάστοτε άρθρο, αλλά παράλληλα θα μάθουν και τι ακριβώς κάνει η επιχείρηση σου.

2# Μίλα: Ένα ακόμα τρόπος, είναι να μιλάς ο ίδιος για το project σου. Αυτό μπορεί να γίνει σε networking events, σε ομιλίες που θα κληθείς να μιλήσεις ο ίδιος ή με την παρουσία σου στα media. Όλα αυτά συνήθως δεν κοστίζουν τίποτα, και έχεις την ευκαιρία να μιλήσεις σε πολύ κόσμο με την μια.

3# Δίκτυο: ΟΚ, η επιχείρηση σου δεν θα γίνει γνωστή σε 1 εκατ. ανθρώπους μέσα σε μια ημέρα. Πρέπει να φτιάξεις πρώτα έναν πυρήνα ο οποίος θα αναπτύσσεται σιγά- σιγά. Δες το δίκτυο σου, στόχευσε τους κατάλληλους ανθρώπους και ξεκίνα να χτίζεις ένα group που πιθανόν θα ενδιαφέρεται για αυτό που έχεις φτιάξει. Ενημέρωσε τους για το νέο σου ξεκίνησα, και φρόντισε αυτή η ομάδα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

4# Social Media: Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να τα αφήσουμε απ’ έξω. Εδώ όμως υπάρχει μια υποσημείωση. Ναι, μπορείς π.χ. να φτιάξεις μια Facebook Page δωρεάν, όμως η γιγάντωση της είναι σχεδόν απίθανο να γίνει χωρίς να ρίξεις χρήματα. Είναι και ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες. Δηλαδή, φτιάχνουν social media profiles για την επιχείρηση τους, μαζεύουν 100- 200- 300 φίλους, και μετά… κάθονται και τα κοιτάνε. Έτσι δουλειά (μάλλον) δεν θα γίνει. Ξεκίνα λοιπόν δωρεάν, αλλά στην πορεία προσπάθησε να επενδύσεις έστω μικρά ποσά, για να προσελκύσεις περισσότερο κόσμο, όσο πιο γρήγορα γίνεται

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − 2 =